Told you so!

20:24:00

W jesieni uwielbiam, wieczory przy świecach z kubkiem ciepłej herbaty lub z lampką wina, zapach suchych liści i piękne kolory cieszące nasze oko. A w naszej szafie zdecydowanie tej jesieni powinna zagościć czerwień. U mnie w każdym sezonie od wielu lat jest i nie zamierzam nigdy z niej zrezygnować. Spotkałam się nie jednokrotnie ze stwierdzeniem , że :"mi czerwień kompletnie nie pasuje" - kompletnie się z tym nie zgadzam. Każdemu czerwień pasuje tylko pamiętajmy o odpowiednim dobraniu jej odcienia do naszego typu urody. W dzisiejszej stylizacji połączyłam ją z pudrowym różem. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i obserwowania na fb oraz instagramie! <3












Coat - Shein
Jumpsuit - Rosegal
Shoes - Stradivarius
Bag- CCC




You Might Also Like

9 komentarze

  1. Szykownie i z klasą <3 Tak jak lubię ! Genialny look :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie połączyłaś kolory:) cudownie wyglądasz w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, płaszcz mnie oczarował i jeszcze te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony to twój kolor ! :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony to twój kolor ! :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful outfit! I like your blog, would you like to follow each other?:)

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, klimatyczne zdjęcia. A płaszcz jak najbardziej na duży plus!

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images