Yellow blouse & high waist shorts

20:17:00

"Life is a collection of moments"


Kolejny post, kolejna stylizacja. Dużo było ostatnio postów eleganckich, nie codziennych więc dzisiaj przychodzę do Was z normalna, zwyczajną stylizacją na co dzień.
Jeansowe , poszarpane szorty z wysokim stanem, połączyłam z oversizową koszulą. Ostatnio zdecydowanie polubiłam się z odcieniami koloru żółtego. Pięknie podkreśla opaleniznę i kojarzy się z okresem letnim. Nie każdy typ urody wygląda w kolorze żółtym ładnie, moim osobistym zdaniem najlepiej w nim , wyglądają osoby z ciemną karnacją i czarnymi włosami. Ja mam zupełnie inny typ urody więc nie wyglądam w nim tak jak bym chciała, ale mimo to koszula mnie urzekła. Jest luźna , przewiewna, idealnie pasuje do spodenek oraz spodni z wysokim stanem i ma ładną nadrukowaną róże na kieszeni , która w tym sezonie , jest praktycznie na wszystkim.
Ze spodenek również jestem bardzo zadowolona, ponieważ w końcu złapałam spodenki, z wysokim stanem, które są poszarpane mają fajne detale w formie nabitych, metalowych kółeczek i co najważniejsze, nie odkrywają połowy tyłka. Kończą się tam , gdzie powinny kończyć się spodenki. Kompletnie nie leży mi obecny trend na pokazywanie połowy pośladków. Czasami wygląda , to wulgarnie i dosyć niesmacznie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)




















Yellow blouse - Rosegal 
Jeans shorts - Rosegal
Shoes - no name

 http://www.rosegal.com/white-short-dresses/shop
Kod zniżkowy na zakupy w rosegal to : RosegalChen , życzę miłych zakupów :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. fantastycznie wyglądasz:) też sobie zamówiłam te szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten kolor :) Sama zrobiłam post w podobnej koszulce :)

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja:) super szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie jest Ci w żółtym kolorze )

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się co do długości spodenek. Fakt faktem, że ciężko znaleźć takie normalne jakie ty masz! Czekam na więcej :)
    https://magsnowak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda <3 Idealnie na lato <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosto ale jak efektownie ! :) Cudownie wyglądasz :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia, super wyglądasz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images