Violet satin dress Zaful

13:40:00

"Fashion 
is what
you buy , 

Style 
is what 
you do 
with it."


W dzisiejszym poście stylizacja, kobieca, letnia i zwiewna. Sukienka, którą mam na sobie, wykonana jest z satyny. Ma przepiękny kolor, przygaszonego fioletu., jest przewiewna, lekka i chłodna. 
Z powodu mojego wzrostu niestety , jestem zmuszona nosić ją ze spodenkami , jako tunikę ale na dziewczyny poniżej 170 będzie leżała idealnie. Założyłam do niej szpilki ze złotym obcasem i złotymi ćwiekami i mówiąc szczerze zaskoczyło mnie to, że za tak małe pieniądze są tak wygodne. Byłam przekonana, że będą , to buty przy których asekuracyjnie trzeba w torebce trzeba mieć, baleriny a okazało się , że nie. Mają przepiękny obcas i kompletnie nie czuć w nich dyskomfortu. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć. :) Jeżeli spodobała Wam się sukienka lub szpilki możecie je zamówić w sklepie internetowym 10% z kodem ZafulChen, oczywiście możecie go użyć nie tylko na te dwie rzeczy a na wszystko, co Wam się spodoba. :)


























Violet dress - Zaful
Heels - Zaful


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Piękny kolor tej sukienki. Bardzo Ci pasje tak dziewczęca stylizacja :)

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji! Kolor sukienki MEGA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka idealnie podkreśla Twoje kobiece kształty :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo podoba mi się chodź za tym kolorem nie przepadam. Ostatnie zdjęcia w wodzie są zachwycające, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images