Simwear from Zaful (wishlist)

18:06:00

Mimo tego, że lato przynajmniej mnie nie rozpieszcza , ale wierze w to, ze będzie okazja na założenie bikini. Dlatego przygotowałam kolejny zbiór strojów kąpielowych na które warto zwrócić swoją uwagę. Stroje, które zobaczycie niżej, są na róże sylwetki, o różnych krojach i wzorach. W tym sezonie zauważyłam , że strasznie modne są stroje jednoczęściowe. Ja osobiście za nimi nie przepadam , ale gdy nie jesteśmy wychudzone lub wyrzeźbione na siłowni jest fajną i modną alternatywa , na słoneczne dni. Bardzo się ciesze, że jest coraz więcej strojów, które posiadają wysoki stan , bo również możemy ukryć fałdki. A nie oszukujmy się jest wiele z nas , które podczas wakacyjnego relaksu , nie myśli o diecie i ćwiczeniach, tylko czerpie z wolnego czasu tyle dobroci ile się da.  Zaful w swojej ofercie posiada mnóstwo kostiumów o różnych wzorach, krojach i w przystępnej cenie. Zapraszam do obejrzenia ich oferty linki podane są niżej. :)






1 - Click
2 - Click
3 - Click
4 - Click

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bikini z wysokim stanem są rewelacyjne, uwielbiam takie nosić :) Ciekawe propozycje podałaś, bardzo mi się podoba strój w pudroworóżowym kolorze!

    https://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie Twoje propozycje przypadły mi do gustu:) poklikane;)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images