Jestem sroką. (Biżuteria Dedicante)

20:21:00

Jestem kobietą i jak każda kobieta, jestem również troszkę taką "sroczką'. Lubię świecidełka, biżuterię większą, mniejszą, delikatną lub bardziej ekstrawagancką. Aktualnie jestem na etapie delikatnych naszyjników i bransoletek w przywieszkami. Są bardzo modne od paru sezonów i ładnie dopełniają każdą stylizacje.  Sklep Dedicante posiada w swojej ofercie mnóstwo ciekawych wzorów, ale ja wybrałam naszyjnik origami z kotem. Już od jakiegoś czasu szukałam stacjonarnie, ciekawych wzorów z marnym skutkiem. A wybrałam właśnie kota, ponieważ bardzo je lubię,  również jak koty, chodzę swoimi drogami i jestem zdecydowanie nie ufną osobą.
Biżuteria jest wykonana ze stali szlachetnej , co jest jej dużym plusem, bo: jest w przystępnej cenie , nie obłazi , jest wiele ciekawych wzorów do wyboru i co najważniejsze nie uczula. Przy zakupie dostajecie od razu gwarancje na 12 miesięcy.  Bransoletki są interesującym pomysłem na prezent. Na każdej zawieszce w cenie bransoletki można wygrawerować cytat lub symbol, który danej osobie będzie towarzyszył każdego dnia. Ja osobiście lubię tego typu prezenty, bo przypominają mi o sobie, która mi go podarowała.
W dzisiejszym wpisie dużo portretów i stylizacją , którą łączy sportowy styl z eleganckim. Krótki czarny top połączony z pasiastymi spodenkami i trampkami , to wygodna i zachowawcza stylizacja, która nadaję się na co dzień. Zakładając czerwony żakiet , dodajemy jej nutę elegancki i kobiecości. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i obserwowania na instagramie! :)




























 Necklace - Dedicante 
Bracelet - Dedicante
Red jacket & top - Bershka
Shorts - H&M

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Genialne fotografie !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne szorty ;)
    Fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz genialnie :) będę wpadać, zdecydowanie! Zapraszam też do mnie :)

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria od Dedicante jest przepiekna też ich lubię :-)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images