Festival look.

12:36:00

"Can you remeber
who you are,
before the world
told you who you should be?"


Wakacje już trwają, festiwalowy kalendarz już jest otwarty, więc dzisiaj przychodzę z festiwalowym "lookiem". Sama nie wybieram się niestety na żaden, co jest spowodowane brakiem czasu i gotówki. W przyszłym roku, postaram się jakiś "zaliczyć", bo uwielbiam koncert, uwielbiam ten klimat i wszystko co się tam dzieje, można poznać ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach i się wybawić. Należę do grona tych osób, które wolą wyjść na koncert niż iść na imprezę, chyba, że jest w mieście, jakieś na prawdę fajne miejsce z fają muzyką. Gardzę disco polo a moje uszy krwawią, gdy tylko słyszę, ten gatunek (o ile w ogolę można , to gatunkiem nazwać) muzyki.  Obecnie skupiam się na zaliczaniu koncertów w swoim mieście i w jego obrębie. :)

Nie lubię przesadzonych stylizacji, zbyt cukierkowych, brokatowych dlatego , pewnie nikogo nie zaskoczę, tym, że wybrałam połączenie czerni z bielą, ale trochę poszalałam z makijażem. Pierwszy raz podjęłam się wykonania makijażu w kolorach. Zazwyczaj wybieram brązy. Makijaż oka wykonałam cieniami od make up revolution, a na ustach mam pomadkę od golden rose. W makijażu trzymam się zasady, że powinien on podkreślać urodę a nie ją przyćmiewać. W festiwalowym  lub koncertowym makijażu oczywiście można zaszaleć, ale ja jednak pozostałam wierna samej sobie i dodałam jedynie brokat. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

































Jumpsuit - Zara
Sweater - H&M
Shoes - House

You Might Also Like

9 komentarze

  1. cudowne zdjęcia a Ty wyglądasz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie pozujesz! kazde zdjecie jest fenomenatlne i mega klimatyczne!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna propozycja. Świetny makijaż, a zdjęcia bardzo pomysłowe :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja piękna, idealna na festiwal. Ja niestety też się w tym roku na żaden nie wybieram :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne klimatyczne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja rzeczywiście idealna na festiwal :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images