Summer vibes

18:25:00



"Na szerokie wody mnie weź, 

jak woda tu wpłyń, wpłyń na mnie
Na szerokie wody mnie weź, 
winę mą zmyj, zgaś ranę
Bo igrałem z ogniem, z ogniem igrałem
Na szerokie wody mnie weź,
wodą na młyn bądź dla mnie..."

W końcu wygospodarowałam trochę czasu na dłuższy pobyt w rodzinnym mieście i nadrobienie zaległości w kontaktach z bliskimi osobami. Uwielbiam wracać do domu i czuć ogarniający mnie, wewnętrzny spokój. Mam chwilę szybko uciekającego czasu , która pozwala mi na przemyślenie spraw, które mnie męczą, naładowania się pozytywną energią aby później móc zmierzy się z rzeczywistością. Chyba każdy z nas potrzebuje czasami takiego "naładowania akumulatorków" w rodzinnych stronach. W domu zawsze najlepiej. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)




















Blouse - Berska
Skirt - H&M
Heels - Sammydress


Zachęcam do obserwowania na instagramie <3
https://www.instagram.com/madame_marcelline/

You Might Also Like

6 komentarze

  1. świetna spódniczka i buty ♥
    oj taak, powrót do domu sprawia, że od razu czujemy się inaczej :D
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i super wyglądasz:)

    Ja tez uwielbiam być w swoim rodzinnym domku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz
    Cudowna kreacja i wyczucie stylu
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images