Red roses for a blonde lady. #Zaful

13:55:00

Połączenie koronkowych body z jeansem , jest czymś co mi osobiście podbiło serce i wygląda niesamowicie ciekawie.  Dlatego w dzisiejszym poście już drugi raz , połączyłam w taki sposób dwie rzeczy z jednym wyjątkiem, dziś jest , to spódnica.
Jeansowe spódnice ponownie wróciły do łask. Co mnie osobiście cieszy, bo będąc nastolatką, bardzo je lubiłam. Łączyłam je wtedy z leginsami, nie byłam jeszcze na tyle odważna aby chodzić bez nich w tak krótkich spódnicach.
Spódnica wykonana jest z jeansu , nie jest rozciągliwa więc w momencie kupna , warto się dobrze obmierzyć. Najbardziej w niej podobają mi się wyszyte róże, które w tym sezonie spotkamy praktycznie na WSZYSTKIM. Koszulach, jeansowych kurtkach, spodniach, spódnicach są właściwie na wszystkim. Czasami są wykonane w dobrym guście a czasami podlatują folklorem. Ja osobiście wole opcje im mniej kwiatów na  danym ciuchu tym lepiej. Tego zestawu nie potrafiłam sobie wyobrazić w niczym innym , jak tylko w czarnych trampkach.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)
















Red jacket - Bershka 
Bodysuit - Zaful
Jeans skirt - Zaful
Belt - Zaful
Shoes - Converse 


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ostatnio przeglądając oferte Zaful zastanawiałam się czy kupić tą spódnice ale jednak z niej zrezygnowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważne body! Cała stylizacja bardzo mi się podoba. Sama bym się tak ubrała ;)
    pozdrawiam http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images