Wishlist Zaful

14:12:00

Dzisiejszy post zawiera te części garderoby, które chciałabym mieć i są ostatnio bardzo modne.
Pierwszy jest szeroki pasek z dwiema klamrami, do spodni ,sukienek , spódnic, właściwie do wszystkiego. Posiada przepiękne wzory na klamrach. Jeden z jedną klamrą już posiadam i jestem z niego bardzo zadowolona.
Kolejna jest jeansowa spódnica z różami. W sezonie wiosna/lato, jak już każdy zauważył, powróciły do nas modne w czasach  mojego dzieciństwa, właśnie jeansowe spódnice. Jak byłam młodsza, lubiłam je zakładać do legginsów , a w tym momencie , jakoś ciężko jest mi się do nich przekonać., ale będę próbować. W tej podobają mi się własnie wyszywane róże i delikatnie poszarpany dół.
Koronkowe body już od jakiegoś czasu stało się pożądaną częścią garderoby. Ja osobiście jestem zachwycona połączeniem jeansu, skórzanych kurtek właśnie z takim body, jak widzieliście już w jednym z moich postów.
Zamszowa kurtka w stylu ramoneski ma przepiękny kolor i zdecydowanie urzekła mnie zamkami na biodrach. i kolorem.

Mam dla Was kochani coś specjalnego! Kupon zniżkowy (Big Coupon adn OFF) do sklepu Zaful!
 Oto on: ZafulChen

Życzę udanych zakupów! <3
Zaful floral midi dress Summer 2017 Promotion  







Belt - Zaful (klik)                                    Jeans skirt - Zaful (klik)



                                

Jacket - Zaful (klik)                                 Bodysuit - Zaful (klik)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Fajne rzeczy, bardzo lubię Zaful ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Zaful, mają świetny asortyment. Spódniczka jest genialna. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajne, ale najbardziej urzekła mnie spódniczka.
    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images