Slav (floral print leather skirt)

19:15:00

Mam nadzieje, że majówka Wam mija w miłej atmosferze, przepełniona relaksem. Dzisiejsza stylizacja jest delikatnie słowiańska , co właściwie nie było zamierzone. Biała bluzka gościła już we wcześniejszym poście i tak jak pisałam wcześniej,  po prostu ją uwielbiam, głownie przez to, że ma odkryte ramiona.
W tym sezonie zdecydowanym must have są skórzane spódnice w kwieciste nadruki. Od dłuższego czasu im się przyglądałam i żadna w żaden sposób do mnie nie przemawiała. Na większości tych spódnic po prostu nie pasuje mi ani dobór kolorów kwiatów ani ich umiejscowienie. Ta jest jak najbardziej w moim stylu. Posiada ćwieki, tylko czerwone kwiaty i czarny metalowy zamek. Może się wydawać, że wszystkiego jest za dużo ale mi odpowiada taka jaka jest i myślę, że równie dobrze będzie wyglądać z trampkami, które należą do moich faworytów jeżeli chodzi o obuwie.

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze przy ostatnim poście, cieszę się , że moja stylizacja przypadła Wam do gustu!<3 Zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę udanej majówki! :)




















Leather floral skirt - Zaful
White blouse - Rosegal 
Heels - Renee


You Might Also Like

6 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images