Red dress

18:05:00

Majówka dobiega końca. Cieszę się, że nie wybrałam się na żadne domki (a taki był plan) , bo pogoda nie dopisywała. Wykorzystałam parę słonecznych i w miarę ciepłych godzin w ciągu dnia na sfotografowanie kolejnej stylizacji.
Uwielbiam czerwony kolor , ponieważ tak jak czarny moim zdaniem dodaje kobiecości i nie znam osoby , która w tym kolorze wygląda źle. Gdy zamawiałam tą sukienkę , myślałam, że będzie trochę dłuższa, jednak z tego względu , że jestem dosyć wysoka(177cm) nie odważę się wyjść w niej bez spodenek pod spodem. Jest to kolejna stylizacja , która idealnie wpasuje się w klimat nadchodzących koncertów. W sukience, zdecydowanie urzekły mnie rękawy. Materiał z jakiego jest uszyta należy do lekkich i zwiewnych, ponieważ jest dosyć luźna postanowiłam spiąć ją w talii paskiem. 
W kwestii fryzur jestem totalnym beztalenciem, dlatego najczęściej mam rozpuszczone włosy. Do tej stylizacji postanowiłam spróbować czegoś nowego, nie wyszło tak jak chciałam ale liczą się chęci :)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć <3




















Red dress - Rosegal 
Shoes - H&M

You Might Also Like

9 komentarze

  1. The red color is very striking. The low sun brings out the richness of the photos.

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest cudowna, ten krój i jej kolor, bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ten look myślami przenosi mnie na coachellę :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne sesje zdjęciowe :D Bardzo lubię tu wchodzić :D Podoba mi się Twój indywidualny styl :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja wyszła genialnie - kocham taką czerwień <3

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images