Pink velvet jacket & lace up t-shirt - Zaful

15:41:00

Dzisiejsza stylizacja jest lekka, wiosenna i sportowa. Od pewnego  czasu , jak już pewnie każdy zauważył do codziennych stylizacji, wkradły się bieliźniane rozwiązania. Gorsety, gorsetowe paski i wiązania a'la gorset na koszulkach są fajnym patentem podkreślającym i uwydatniającym talie. W swojej stylizacji mam na sobie biały bawełniany t-shirt z wszytym już gorsetowym paskiem. Z boku bluzki jest wszyty zamek, który umożliwia nam jej włożenie a wiązanie pozwala nam regulować ucisk podkreślający talie. Uwielbiam tego typu patenty, więc koszulka od razu przypadła mi do gustu. Jasno różowa kurtka o kroju ramoneski jest wykonana z dość jak dla mnie nie oczywistego materiału, bo aksamitu. Zaintrygowała mnie tym , dlatego ją wzięłam i nie żałuje. Idealnie nadaje się na wiosenne dni oraz na letnie wieczory. Nie obciąża stylizacji, fajnie będzie wyglądać również do  sukienek o jasnych pudrowych kolorach i stylizacjach w stylu ton w ton tak bardzo modnych w tym sezonie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)













Pink velvet jacket - Zaful
T-shirt with corset - Zaful
Pants - Stradivarius
Shoes - Deezee

You Might Also Like

4 komentarze

  1. fantastycznie wyglądasz:) podoba mi się kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się spodnie, kolor mają super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się nowy trend gorsetu na koszulce, wygląda to świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz :) Moim zdaniem stylizacja jak najbardziej udana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images