Off the shoulder bodycon dress

22:36:00

Hej! Każdy z nas odczuwa czasami spadek formy. Ja ostatnio mam problem z obudzeniem się i przez cały dzień walczę z sennością. Kawa kompletnie nie pomaga i właściwie nigdy nie pomagała. Jak radzicie sobie z tym, bo ja już nie mam siły do samej siebie.

W dzisiejszym poście kolejna sukienka w odcieniu czerwieni, gdy ją zamawiałam na zdjęciu bardziej wpadała w fiolet, ale i tak mi się podoba. Odkryte ramiona są obecnie bardzo modne i sama je uwielbiam je w sukienkach i bluzkach w połączeniu z chokerami, ale to nie jest , to co spodobało mi się w tej sukience. Do gustu przypadły mi rozcięcia na łokciach, które są dosyć rzadko spotykane w sieciówkach lub po prostu nigdy taka cześć garderoby , nie trafiła w moje ręce. Sukienka jest wykonana z materiału śliskiego, chłodnego i przewiewnego , więc jest idealna na letnią pogodę , która mam nadzieje, że w końcu zaszczyci nas swą obecnością. ;) Jedynym jej mankamentem jest to, że podkreśla MOCNO figurę i wszystko co znajduje się na ciele. Idealna w sportowym wydaniu w połączeniu z jeansową kurtą oraz ze szpilkami. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
















Red dress - Gamiss
Jeans jacket - Zaful
Shoes - Deezee

You Might Also Like

8 komentarze

  1. fantastycznie wyglądasz i świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor sukienki, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęci bardzo mi sie podoba, sukienka ładna ale zdecydowanie wolę w połączeniu z kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest piękna! Uwielbiam taki kolor! Wpada w oko! Pięknie wyglądasz :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka rewelacyjna, a te kozaki za kolano idealnie do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images