Jeans jacket Zaful

23:09:00

Im dłuższa cisza, tym trudniej ją przerwać.
Coś w tym jest.
Splot różnych wydarzeń i obowiązków , bardzo często powoduje, że nie utrzymujemy kontaktu z danymi osobami. Pojawia się tylko pytanie: dlaczego, tak właściwie nie chcieliśmy z nimi kontaktu? Odpowiedzi nasuwa się wiele: nie miałam czasu, irytowało mnie towarzystwo, zraniła mnie , nie wspierała, ta osoba nie była tą jaką oczekiwałam, że będzie i ostatnia, nie chciało mi się. Z perspektywę czasu, bolące wspomnienia są mniej wyraźne, mniej palą w klatce piersiowej, oczekiwania zmalały a brak czasu w sumie nigdy nie jest odpowiednim argumentem. (Jak chcesz, to czas zawsze znajdziesz, musisz tylko i aż chcieć). Kolejne pytanie jakie się nasuwa to: Czy więcej było momentów dobrych, miło wspominanych , które po dziś dzień wspominasz z uśmiechem? Jeżeli odpowiedź brzmi: TAK, to jedyne czego w tym momencie Ci potrzeba, to odwagi, by przerwać tą ciszę, ewentualnie przeprosić bez argumentowania(żaden argument nie ochroni Cię przed wypowiedzeniem tego słowo) i liczyć na poprawę relacji.
 Jeżeli odpowiedź brzmi NIE , to zamknij ten rozdział, zaakceptuj ciszę , ciesz się nią  a wspomnienia wymarz "gumką" aby nie móc więcej do nich powrócić.
-----------------------------------------------------------------------

Jeansowe kurtki / katany , mocno zdominowały ostatnie lata, są ponad czasowe. Z czasem zmienia się ich krój. Raz modne są krótkie innym razem oversize a teraz długie. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja osobiście jestem zwolenniczką każdego kroju i w mojej szafie nie może zabraknąć jeansowej kurtki, na każdą okazję tak jak nieśmiertelnej ramoneski. Dzisiejsza stylizacja jest kolejną stylizacją sportową , mało elegancką , która również pasuje na koncertowe wypady. Jeansową, poszarpaną, długą katanę zastawiłam z koronkowymi body, które również w sezonie letnim są pożądaną częścią garderoby. Stylizacją jest odważna i drapieżna dla osób, które zdecydowanie lubią się wyróżniać. Kurtka uszyta jest z cienkiego i lekkiego jeansu co akurat sprawdzi się w ciepłe dni.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)

















Jeans jacket - Zaful
Body - allegro
Jeans - H&M
Shoes - Converse 
Glasses - Zaful

You Might Also Like

10 komentarze

  1. fantastycznie wyglądasz:0 cudowną masz kurtkę i okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeans + motyw siatki to mega seksowne połączenie :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. I absolutely adore that jacket, so so beautiful!!
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to body przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurteczka jest rewelacyjna! kolor,długość wszystko na tak :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images