Asymmetric dress

16:47:00

Letnia stylizacja, koszulowa sukienka, która na mnie jest oczywiście zbyt krótka. Przy moim wzroście ciężko jest mi znaleźć sukienkę, która idealnie pasowała by na moja figurę a przy tym nie była zbyt krótka. Pomimo tego , zdecydowanie jest strzałem w dziesiątkę, bo zakładając do niej jasne jeansowe szorty, nadaję się na codzienne letnie wyjścia. Myślę , że równie dobrze wyglądała by do cielistych lub kobaltowych szpilek w wersji bardziej eleganckiej i "wieczorowej". Jedynym jej minusem jest to, że szybko się mnie. No cóż mimo to , jest  fajną i oryginalną alternatywą dla zwykłej letniej sukienki. Więcej letnich sukienek tu: Maxi dress casual od Rosegal - Zapraszam do obejrzenia ofety letnich sukienek.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)


























Blue dress - Rosegal 
Jewelery & shoes - H&M



Bardzo Was proszę o obserwowanie mnie na instagramie i fanpage.


You Might Also Like

5 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images