Jacket with fringed

12:40:00

W dzisiejszej stylizacji dominującą jego częścią jest kurtka z frędzlami , która wpasowuje się w letni klimat , przepełniony różnymi festiwalami i koncertami.  Tego typu kurtki szukałam już jakiś czas i nie mogłam jej nigdzie znaleźć, jest lekka, zwiewna i wykonana z materiału imitującego zamsz. Doda drapieżnego wyglądu każdej stylizacji.W pierwszym zestawie połączyłam ją crop topem , który posiada bardzo modne w tym sezonie detalami (sznureczkami) na dekolcie. W bardzo łatwy sposób ze zwykłej koncertowej stylizacji,  możemy zrobić bardziej elegancką zmieniając tylko koszule i dodając okulary.
W drugim zestawie połączyłam ją z biała koszulą z odkrytymi ramionami, dzięki temu zestaw posiada nutkę elegancji.  Nigdy nie lubiłam zwykłych białych koszul , ale dla tej zrobiłam wyjątek z powodu, właśnie odkrytych ramion.
Kurtka oraz koszula na pewno pojawią się u mnie na blogu jeszcze w różnych zestawieniach.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Zdjęcia wykonał: Piootr (zapraszam do obejrzenia również jego portfolio i obserwowania.)























Jacket with fringed - Dresslily
Black top - Dresslily
White blouse - Rosegal
Jeans - Stradivarius
Boots - H&M


Photo: Piootr


You Might Also Like

15 komentarze

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetną masz kurtkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalnie! Jestem zachwycona stylizacją, Twoim pozowaniem jak i pracą fotografa. Super:)

    Obserwuję!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest pazur !!! Jest moc :D Świetna sesja ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. I absolutely adore that jacket, so so beautiful!!
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia!!!
    A ramoneska jest cudowna<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, spektakularne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i stylizacja, dodaje do obserwowanych! Dziwię się, że nie masz o wiele wiecej obserwacji :P


    Nowy post---> STYLIZACJA: SUKIENKA Z HAFTEM

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia zrobione w bardzo ciekawym miejscu :) Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :) Pozdrawiam.
    mój blog: https://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku te frędzle pięknie prezentują się na zdjęciach - jest przecudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudowne zdjęcia, jak z katalogu! mam te same buty :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images