Simple beauty (inspiration Katherine Pierce TVD)

20:31:00

Każdy z nas w którymś momencie zaczął oglądać jakiś serial.

Jakie są czynniki , które wpływają na to, że wybieramy dany serial? W moim przypadku  na pierwszym miejscu jest temat danego serialu i aktorzy (czy gra aktorska jest znośna) ich wizualne atuty, które również są dla mnie ważne , jestem estetką jak pewnie wiele z nas. Lubię patrzeć na ładne twarze. 
Gdy zaczynam oglądać dany serial na początku jest ekscytacja, odliczanie dni do kolejnego odcinka i emocjonalne przeżywanie scen w późniejszym czasie wpadam w rutynę i oglądam dla zabicia czasu , gdy po prostu fabuła już mnie nudzi, bo jest tak pokręcona i bezsensowna. Przechodząc do rzeczy w tym tygodniu kończy się serial z którym jestem już 8 lat, był pierwszym serialem zagranicznym, który tak mocno mnie pochłoną. Przeżywałam razem z bohaterami , każdą śmierć, rozstanie , kłótnie i ogarniające ich szczęście. Wiele razy obrażałam się na reżyserkę i nie chciałam więcej oglądać. Mój "foch" trwał maksymalnie do następnego odcinka. 

8 lat to kawał czasu, dorastała z tym serialem, wzorowałam się na postaciach w kwestiach ubioru czy makijażu w okresie liceum a w późniejszym czasie już tak mocno nie inspirowałam się postaciami , choć wiem , że wiele z wcześniejszego ubioru pozostało do dziś. W tym okresie również przeżywałam swoje wzloty i upadki miłosne, zyskiwałam lub traciłam przyjaciół, przeżywałam fajne chwile i te gorsze, popełniałam młodzieńcze błędy i tak na prawdę teraz czuję, że jakiś etap w moim życiu własnie dobiegł końca.  

Serialowi bohaterowie,  filmowi lub książkowi  w wielu przypadkach wywierają na nas wpływ a nawet nie jesteśmy tego tak do końca świadomi. Kształtują nasz charakter, nasz styl i zachowanie w zależności od tego który tak właściwie nam podpasuje. 

I teraz nasuwa się pytanie : Jaki serial może wskoczyć na to miejsce? Jestem na etapie poszukiwań, bo żaden jak do tej pory mnie nie porwał :)

Stylizacja w dzisiejszym poście jest wzorowana na bohaterce serialu Katherine Pierce. Niby ten zestaw jest zwyczajny, codzienny, tak naprawdę  każdy może tak wyglądać i to jest własnie w nim fajne, że można założyć go na KAŻDĄ okazje. Nie bije po oczach kolorem, dziwacznymi połączeniami po prostu jest zwykły a zarazem ma to coś. W zwykłych, stonowanych stylizacjach ze zwyczajnymi czarnymi spodniami również możemy czuć się seksownie gdy założymy do nich szpilki. Nie musimy zakładać sukienki czy spódnicy, wystarczy do czarnych spodni dołożyć fajne buty na obcasie i co najważniejsze. Jeżeli czujesz się pewnie w jakiejś stylizacji , to emanuje to od Ciebie. Więc stawiaj na wygodne zestawy w których czujesz się seksowna. Pozdrawiam fanów serialu The Vampire Diaries ! <3
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)









Leather jacket - New Look
Shirt - New Yorker
Black jeans - Cubus 
Heels - Renee

You Might Also Like

3 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images