Grey hoodie

19:06:00


Zdecydowanie poczułam już wiosnę. Tegoroczna zima była dosyć długa, zbyt zimna i ponura. Miłą odmianą są promienie słońca nastrajające pozytywnie i możliwość porzucenia grubego odzienia wierzchniego. Mam nadzieję, że ładna pogoda pozostanie już z nami na dłużej.
Ostatnio postanowiłam wykupić pierwszą w życiu dietę. Uległam tak bardzo reklamowanej diecie OXY. Koszt nie był duży a przekonało mnie jeszcze to, że jest w niej dużo zdrowych przepisów, które z pewnością przydadzą mi się po zakończeniu jej. Jestem w drugim tygodniu (dla mnie najtrudniejszym, bo już ciężko mi jest znieść jajko, twaróg i maślanki.) , efektów spektakularnych razie nie widzę ale czas pokaże, czy faktycznie jest taka dobra. Plusy tej diety na pewno są takie, że uczy zdrowych nawyków i nie jest się głodnym. Gdy ją zakończę wtedy dodam obiektywny post na jej temat.

Podczas dzisiejszej "sesji"  mocno walczyłam z porywistym wiatrem, który bardzo utrudniał mi zrobienie zdjęć. W stylizacji rzeczą powtarzającą się jest bluza, którą można nosić zarówno do stylizacji sportowych jak i eleganckich. Co jest w niej fajnego, zdecydowanie rękawy, które urzekły mnie i dlatego postanowiłam ją kupić.  Zapraszam do obejrzenia zdjęć i życzę jeszcze miłego weekendu . :)









Jeans weistcoat & hoodie - Bershka
Jeans - Stradivarius
Shoes - Allegro











Hoodie -Bershka
Heels - Deezee

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Najważniejsze, że jest coraz cieplej :)
    Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja numer dwa zdecydowanie bardziej podoba mi się, uwielbiam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne botki w pierwszej stylizacji, a w drugiej bluza świetnie się prezentuje :)

    http://lailaszaranek.blogspot.com/2017/03/coco-made-me-do-it-czyli-cytaty-coco.html

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images