Corset belt & Mini Dress

20:15:00

Gorsetowe paski ostatnio podbijają świat mody. Są fajnym dodatkiem, który urozmaica i nadaje charakteru stylizacji. Tego typu paski można ubierać do czego tak naprawdę chcemy. Do luźnych koszulek , bluz i sukienek aby podkreślić talie. Wybrałam ostatnią opcje i połączyłam z luźną , letnią sukienką z odkrytymi ramionami i ciekawymi rękawami. Sukienka idealnie nadaję się na ciepłe dni , jest przewiewna i wygodna jednym jej minusem jest to, że niestety wykonana jest z materiału , który łatwo się mnie.  Uważam , że fajnie by wyglądała również z jasnymi spodniami jako tunika. Do tego dobrałam botki typu cut out, których szukałam już od dłuższego czasu i w końcu wpadłam na takie , które odpowiadają mi w 100%. Użyje ich jeszcze do wielu stylizacji, są fajną opcją na wiosenną zmienną pogodę, gdy jeszcze nie możemy sobie pozwolić na bardzo odkryte buty.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:)











Dress - Gamiss
Belt - Gamiss
Shoes - Gamiss

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Sama juz zastanawiałam się nad takim gorsetowym paskiem :D Idealnie rozwiązanie dla zwrócenia uwagi na piękna talię :D Bardzo podoba mi się ten pomysł :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely look!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest świetna, podoba mi się kolorek i model :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt te paski można już zobaczyć prawie w każdym sklepie internetowym :) Wyglądają świetnie i idealnie komponuje się z tą twoją sukienką! Wyglądasz świetnie! :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudowne! <3
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawe połączenie stylów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! :)
    http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images