Wishlish Zaful

18:00:00


Hej, dzisiaj chciałabym wam pokazać rzeczy które znajdują się na liście must have. Tym razem stonowane kolory szarość połączona z czernią. Sweterek, który wybrałam ma bardzo modny fason, poszerzane rękawy po prostu uwielbiam w tym sezonie i myślę, że pobędą z nami jeszcze trochę. Do tego wybrałam spodenki, które spodobały mi się dlatego, bo są dość nietypowe. Z przodu wyglądają jak bardzo krótka spódnica, fajnie wygląda połączenie kraty, skóry i ćwieków oraz stylem przypominają mi niektóre stylizacje Kate Moss. Uważam, że fajnie będą wyglądać do tak modnych w tym sezonie kabaretek lub w późniejszym czasie do gołych nóg. Buty w tym zestawie idealnie współgrają ze wszystkim w tym zestawie i fajnie będą wyglądać również do czarnych rurek, dzwonowatych spodni do połowy łydki i spódnic. Torebka nie jest przesadzona, jedynie co ma na sobie, to naszywkę w kształcie czerwonych ust, która również w tym sezonie króluje  w stylizacjach. Mam nadzieję, że mój zestaw przypadł wam do gustu! :)



Jumper - klik
shorts - klik 
Boots - klik

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Twój must have zdecydowanie przypadł mi do gustu! Szorty ekstra! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely post

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń

  3. Love the casual chic outfit. Love how it matches the background! <3 :)
    Regards
    WalkIndiscount.com

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images