Velvet midi skirt Gamiss

20:16:00

Hej! Naprawdę bardzo już bym chciała aby ten śnieg stopniał, ponieważ robienie zdjęć w niektórych stylizacjach jest nie lada wyzwaniem. A tyle chciałabym ich zrobić i tyle chciałabym ich dodać ale niestety pogoda zdecydowanie mi to utrudnia. Dzisiaj walczyłam z wiatrem i śniegiem mam nadzieję, że w jakimś stopniu się to opłaciło.

W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać mój sposób na noszenie plisowanych, długich aksamitnych spódnic, które naprawdę szczerze mi się podobają i planuje zakup takiej tylko krótszej. Wielokrotnie podkreślam, że lubię ciuchy uniwersalne, które za równo dobrze prezentują się w stylu sportowym jak i w eleganckim. Ponieważ ostatnio na moim blogu troszkę więcej jest tych eleganckich zestawów, to dzisiaj postanowiłam połączyć tą spódnicę z adidasami i bluzą a na to zarzuciłam skórzaną kurtkę. Moim zdaniem wygląda to naprawdę dobrze i idealnie nadaję się na codziennie wyjścia i wiosenne spacery za którymi tak mocno tęsknię. Spódnica wykonana jest wykonana z aksamitu , który podbił kolekcje jesienne, zimowe i nie zamierza odpuścić również w kolekcjach wiosennych. Spódnica jest dobrze wykonana, nie wystają z niej żadne nitki nie elektryzuje się ma przepiękny kolor, (który również od paru sezonów podbija nasze serca ) i wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu. Generalnie uważam, że spódnica jest tak uniwersalna, że warto posiadać ją w swojej szafie ;)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i wybaczcie mi ale buty wtopiły się trochę w śnieg... ale niejednokrotnie gościły u mnie w postach więc wystarczy się cofnąć troszkę w postach. :) Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie wam do gustu. :)





























Leather jacket - New Yorker
Hoodie - H&M
Belt - Gamiss
Skirt - Gamiss
Shoes - Deezee
Scarf - Mohito

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Zakochałam się w tej spódnicy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka <3
    Mam nadzieję ze się nie rozchorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia:) ta spódnica jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica ma piękny kolor, ślicznie Ci jest w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna jest ta spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Kocham takie kiecki :D

    OdpowiedzUsuń

  7. Love the casual chic outfit. Love how it matches the background! <3 :)
    Regards
    WalkIndiscount.com

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images