" Psycho killer "

15:48:00

Hej! Trochę zwlekałam z dodaniem tych zdjęć, ponieważ były pilniejsze posty do zrealizowania i dodania. Dawno na moim blogu nie było niczego kreatywnego. Na początku miały być to zdjęcia do pracy dyplomowej mojego najlepszego przyjaciela ale potem obydwoje doszliśmy do wniosku, że warto je pokazać światu, tym bardziej, że przez ostatni czas posty są celowane w streetowe outfity lub eleganckie. Te zdjęcia są na pewno miłą odmianą. Makijaż sama wykonałam i w sumie zaczynam się zastanawiać, czy nie pójść również w stronę makijaży skoro czuję się w nich dobrze. Zobaczymy co czas przyniesie.

Odbiegając od tematu. W ostatnich wpisach nie rozwijałam się w swoich przemyśleniach , czy nurtujących pytaniach, Jednym z nich jest to: Czy w momencie , gdy założyłyście bloga i powiedziałyście o tym bliskim znajomym/ przyjaciołom, odczułyście tak wielki brak wsparcia w tym co robicie? Wyśmiewanie i tekst :" Po co, to robisz, przecież nie przyniesie Ci to kasy , nic Ci to nie da właściwie".

W moim otoczeniu naprawdę bardzo niewielkie grono WIE , że ja prowadzę takiego bloga. Powiedziałam osobom, które były mi bardzo bliskie i liczyłam na to, że skoro jesteśmy blisko, to pojawi się wsparcie w lajkach, obserwacjach itd. Niestety przejechałam się na tym są trzy osoby, dwie bliskie a jedna troszkę dalsza (sama jakoś znalazła te moje "wypociny") , które mocno mnie wspierają nie ważne jakie decyzje podejmuje w życiu. Wspierają , bo to ja mam swoje życie przeżyć , tak jak tego chce oni tego za mnie nie zrobią. Sama mam popełniać błędy i na nich się uczyć. Bardzo ich za to cenie i równie mocno wspieram w swoich przedsięwzięciach.

Zapytacie pewnie, dlaczego nie założyłam fanpage i nie zaprosiłam wszystkich znajomych do polubienia jak każda pewnie z was. Odpowiedź jest prosta : myślałam, że spłynie na mnie fala hejtu po której kolejny blog bym usunęła. A tak prowadzę go już drugi rok właściwie i ilość bezstronnych czytelników wzrasta, co bardzo mnie cieszy i cieszę się każdym komentarzem , który w jakimś stopniu docenia , to co robię. Dziękuję moim stałym czytelniczkom :*

Dlaczego w ogóle postanowiłam założyć bloga? Zrobiłam , to bo od ZAWSZE interesowałam się fotografią (zaczynałam z kodakiem mojego taty fotografując najlepszego modela na świecie, mojego kota :D) i modą (ubierałam buty mojej mamy a z zasłon robiłam sobie kiecki, moim lalkom również tworzyłam przepiękne kreacje). Gdy dostałam swój pierwszy aparat cyfrowy polubiłam robienie zdjęć samej sobie w rożnych stylizacjach i wtedy ta sama pasja połączyła mnie z moim obecnym najlepszym kumplem z którym do dziś lubimy tworzyć ciekawe zdjęcia. Chciałam w końcu mieć swoje miejsce na swoją pasje i hobby. Czego ludzie teraz nie potrafią zrozumieć, bo skoro coś robisz, to znaczy, że robisz , to dla kasy. No nie. Robię , to bo nie wyobrażam sobie zrezygnować z czegoś co daje mi tyle radości. Osoby, które mnie znają wiedzą, że uwielbiam pozować i robić zdjęcia. Więc z jakiego powodu miałabym zrezygnować? No właśnie z jakiego.

Zdaję sobie sprawę, że czasami popełniam wiele błędów , przy pisaniu postów i może nie zawsze są w 100% zrozumiałe, ale taka już jestem dosyć chaotyczna i czasami brakuje mi słów aby wyrazić, to co czuję.

Wiele relacji w swoim życiu zakończyłam z powodu ich toksycznego wpływu na moją osobę. Mocno selekcjonuje ludzi z którymi się widuję, aby po raz kolejny nie czuć się jak bezwartościowe "gówno". W przyjaźni oczekuje wsparcia, pomocy gdy tego potrzebuje i wysłuchania mnie , gdy chcę aby ktoś mnie wysłuchał. Każdy ma gorszy dzień i każdy musi wylać z siebie wszystkie żale.

Kończąc ten wpis , powiem tak :  róbmy swoje i nie przejmujmy się zdaniem innych. Skoro coś kochamy/ lubimy , to dlaczego mamy tego nie robić. Otaczajmy się ludźmi , którzy wspierają nas i motywują do działania a nie z ludźmi którzy psychicznie nas miażdżą i jedyne co czujemy, to łzy lecące po policzkach i chęć zakopania się pod kołdrą na wieki.

Mam nadzieję , że zdjęcia wam się spodobają zapraszam do obejrzenia i lajkowania fanpage mojego zdolnego przyjaciela. :)













Fake fur jacket - Click
Jeans Jacket - Pull&bear Men  

Photography - Piootr (click) 



You Might Also Like

3 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images