Fur jacket & black dress

21:12:00

Hej! Jak spędziliście walentynki? Mam nadzieję, że w miłej atmosferze spędziliście ten dzień. W dzisiejszym poście kolejna sukienka , którą uwielbiam! Gdy ją wybierałam, myślałam, że prześwituje zdecydowanie bardziej więc zostałam pozytywnie zaskoczona. Z pewnością nie nadaję się na codzienne wyjścia ale na imprezę jak najbardziej. Jest bardzo wygodna i uszyta z miękkiego materiału, nic się nie podwija. Futerko fajnie uzupełnia stylizację, jest miękkie, ciepłe, zrobione ze sztucznego futra i idealnie nadaję się na tzw wejścia na eleganckie imprezy. Nie każdy dobrze się czuje w futrach więc nie każdemu stylizacja przypadnie do gustu ja lubi ekstrawaganckie stylizację. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. A w następnym poście mam dla Was coś naprawdę super!



























Dress - Sammydress
Fur Jacket - Sammydress
Shoes - Deezee , Renee
Earrings - Zaful

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Love the coat! These pictures are so lovely!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/
    http://MARTASFASHIONDIARY.com/work-from-home/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! Do tego to fioletowe futro wygląda obłędnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda z tym futerkiem :)
    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Liliowe futro skradło moje serce :D Połączone z kolorem chabrowym!!! <3

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  5. How gorgeous. Can't help notice your killer shoes too. Nice!

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images