Bomber & leather skirt

18:30:00

Hej!W dzisiejszym poście stylizacja w stylu w którym czuję się zdecydowanie najlepiej. U mnie już właściwie nie ma śniegu a pogoda obdarowuje nas promieniami słońca, które nastrajają mnie pozytywną energią.  Gdy zamawiałam bomberkę, którą mam na sobie miałam nadzieje, że okaże się zdecydowanie cieplejsza, niestety w rzeczywistości okazała się bardziej bluzą  niż kurtka , mimo to z pewnością założę ją jeszcze nie raz ponieważ podoba mi się jej kolor
i wzór na ortalionowej części. Bluzka, którą mam na sobie jest wykonana z bawełny i wiązana na krzyż, można ją zawiązać z tyłu oraz z przodu, jest elegancka, ładnie będzie wyglądać również do spodni i jest w modnym w tym sezonie kolorze beżowym /nude. W skórzanej spódnicy zakochałam się już wtedy , gdy zobaczyłam ją na wystawie w Zarze, cierpliwie czekałam na promocje, niestety standardowo się spóźniłam. Nie było już żadnego rozmiaru byłam zwiedziona, ale gdy zobaczyłam ją na stronie Zaful nie zastanawiałam się anie minuty po prostu ją wzięłam i nie żałuje. Jest idealnie dopasowana  z zameczkiem z tyłu i solidnie przytwierdzone detale. Czuję, że pochodzę w niej parę lat, bo skórzane spódnice raczej nigdy z mody nie wyjdą jak jeansy czy skórzane kurtki. Buty , które mam na sobie kupiłam ładnych parę lat temu w deichmann, postanowiłam je delikatnie odświeżyć więc powbijałam w nie ćwieki ze starej torebki. Myślę, że teraz wyglądają zdecydowanie lepiej niż w momencie gdy je kupiłam.O okularach , które mam na sobie nie trzeba zbyt wiele pisać. Dla mojego kształtu twarzy a mam raczej okrągłą pasują idealnie. Uwielbiam "kocie" kształty okularów i lubię też jak posiadają w sobie coś nietypowego i oryginalnego dlatego właśnie na nie się zdecydowałam. Mam nadzieję, że u was również jest już coraz cieplej i miło spędziliście tą leniwą niedzielę. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i liczę na , to że wam się spodobają!

Pozdrawiam! :)




















Jacket - Click 
Top - Click
Leather skirt - Click
Sunglasses - Click
Watch - Click
Shoes - Deichmann 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetną masz bomberkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja - vamp kroczący w stronę zachodzącego słońca z dumnie podniesioną głowa i włosami rozwianymi przez wietrzyk - magia!. :) Najbardziej podobają mi się kolczyki - trójkąt bermudzki przyciągający spojrzenia boskich przystojniaków. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest prześliczna, genialne połączenie ze złotą biżuterią, wow!
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kurtka, kolor mnie jej zachwycił, świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej stylizacji! Wyglądasz rewelacyjnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Charming look! love your skirt so much! very pretty!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    You have a great blog I really appreciate your work! Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images