Zaful Wishlish

20:06:00

Kolejny post jest wishlish od sklepu zaful , bardziej streetwearowa. Pierwsza kurta, to bejsbolówka w której najbardziej spodobało mi się połączenie kolorów a od dawna poluje na jakąś ciekawą wersje tego typu kurtek. Fajnie będzie wyglądać do spodni jeansowych oraz ze spódnicami różnego rodzaju.
Druga bombera jest z ciekawego błyszczącego materiału, który na początku do mnie nie przemawiał ale z biegiem czasu jakoś się do niego przekonałam i myślę, że fajnie wyglądałaby nie tylko przy stylizacjach codziennych ale również nadaje się na wyjścia wieczorne. Kolejne dwie rzeczy, to bluzki z rękawami w których jestem zakochana od dziecka i cieszę się, że powróciły do łask. Pierwsza cała biała fajnie sprawdzi się w wielu sytuacjach i druga lekko błyszcząca z fajnym dekoltem zdecydowanie sprawdzi się tylko w wieczornych wyjściach. Jeansy, które wybrałam są, to również modne w tym sezonie dzwony. Pamiętam jak byłam w gimnazjum strasznie ciężko było mi przejść z dzwonów na rurki. Bardzo długo walczyłam z tym aby w ogóle uniknąć tej zmiany ale z czasem polubiłam i rurki a dziś lubię czasami wrócić do dzwonów nawet z sentymentu a te mają fajnie wykończone nogawki. Buty które wybrałam zdecydowanie urzekły mnie kolorem oraz fajnymi detalami, które również fajnie wyglądałyby za równo przy dzwonach lub rurkach i przy wyjsciach codziennych jak i wieczorowych.


Przepraszam was strasznie, że ostatnio tak mało mnie było na blogu ale miałam natłok zajęć z powodu również mojej pracy. Przed świętami i przed sylwestrem każda kobieta chciała mieć piekne pazurki więc naprawdę nie miałam kiedy wyrwać się i zasypać wa moimi stylizacjami. Teraz będę miała na to moze troszkę więcej czasu więc z pewnością dodam coś od siebie.

W nowym roku wam wszystkim chce życzyć wszystkiego co najlepsze, trwania w swoich postanowieniach , realizacji założonych przez was planów, lojalnych przyjaciół, wspaniałych ludzi wokół siebie, którzy zawsze będą dla was wsparciem i nie będą podcinać skrzydeł oraz wszytkiego czego sobie sami życzycie. Do zobaczenia!





Blue bomber jacket - klik 
Silver bomber jacket - klik
Blouse white - klik 
Sliver blouse - klik
Jeans - klik 
Red boots - klik

You Might Also Like

0 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images