Sweater & skirt Zaful

23:34:00

Hej! W dzisiejszym poście przygotowałam 3 stylizacje. Zima jest dla mnie dość okrutną porą roku, ponieważ ciągle jest mi strasznie zimno i ciężko rozgrzać mój organizm. W nocy śpię owinięta po uszy kołdrą a w dzień najchętniej zabrałabym ją ze sobą, wyglądając jak "burrito". Niestety jest , to nie możliwe więc wybieram ciepłe i długie swetry. Ten, który gości w moich stylizacjach jest strzałem w dziesiątkę. Jest ciepły, uniwersalny można go założyć do sportowej stylizacji oraz eleganckiej, co jak wielokrotnie podkreślam. Nie należy również do tych gryzących swetrów, których nie znoszę. Nie mogę w nich wytrzymać nawet 2 minut. Kolejną powielającą się częścią stylizacji jest spódnica, którą z pewnością już większość widziała na różnych zdjęciach. Co mi się w niej podoba? Dekoracyjne wiązanie z przodu, które w tym sezonie gości praktycznie na wszystkim, kolor i materiał. Uszyta jest z imitacji zamszu, jest wygodna i rozciągliwa. Można ją nosić za równo w okresie zimowym jak i letnim.

Mam nadzieję, że któraś ze stylizacji wam się spodoba. Życzę wam już miłego weekendu i mam nadzieję, że mrozu w końcu odpuszczą, bo zdecydowanie przesadzają. :)

















Sweater - Zaful 
Bodysuit - Stradivarius
Skirt - Zaful
Tights - Gatta
Shoes - Deezee





















Sweater - Zaful
Shirt & Jeans - H&M
Shoes - Renee



















T- Shirt - Bershka
Skirt - Zaful
Shoes - Deezee



Paznokcie wykonane prze zemnie. Tak wzorki na prawej ręce malowałam lewą :) Jeżeli chcecie zobaczyć więcej moich prac zapraszam tu: Wildness nails  :))






You Might Also Like

8 komentarze

  1. wow ale cudownie wyglądasz, sweterek mnie zachwycił i ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie przepadam za zimą ze względu na to zimno ponieważ jestem mega zmarzluchem :( 1 i 2 stylizacje bardzo przypadły mi do gustu :D
    Świetne zdjęcia :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia;) wszystkie stylizacje są super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) czekam na kolejne sesje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog , stylizacje świetne oraz zdjęcia dobrej jakości :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. spodniczka skradła serducho <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always!!!
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images