"...Shape Of You..."

19:14:00

Hej! Chyba już każde województwo odczuło zimowy klimat. Mnie po raz kolejny zasypało, cieszy mnie chociaż to, że puściły trochę mrozy, bo już było nieciekawie. Powoli zaczynam odliczać dni do Wiosny i do cieplejszych dni. Czuje ewidentny niedobór witaminy D. 

Pamiętam parę dobrych lat temu, sklep New Yorker był moim ulubionym sklepem, niestety od pewnego czasu kolekcje nie zachwycają. Kiedyś wchodziłam do sklepu i nie wiedziałam co mam kupić, bo wszystko mi się podobało a jeansy kupowałam tylko tam, ponieważ zawsze idealnie leżały i były wytrzymałe. Niestety jakość tych rzeczy jest coraz gorsza, nie mówię, że już nic nie jestem w stanie tam kupić, bo czasami znajdę coś co mi wpadnie w oko ale dzieje się tak zdecydowanie rzadziej niż kiedyś. Kurtkę którą mam na sobie kupiłam jakieś 5 lat temu własnie w tym sklepie i wszystko byłoby z nią w porządku (jest ciepła i ma przepiękny kolor) gdyby nie to, że wypadają z niej piórka i wyglądam jak "kurczak". No ale mimo wszystko , lubię ją i zakładam na spacery , gdy nie muszę jej ściągać. :) 

Zapraszam was do obejrzenia kolejnych zdjęć w zimowej stylizacji i dołączam piosenkę, która od paru dni nie wychodzi mi z głowy. Życzę Wam miłego tygodnia! :)





























Jacket & Leather pants - New Yorker
Blouse - Cubus 
Shoes - Allegro
Scarf - Mohito

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Też mam tak z jednym sklepem, potrafiłam tyle kupować, a teraz już nic..
    I w sumie też już bym chciała wiosnę :D hehe
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia;) świetną masz kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka mnie zachwyciła, ma niesamowity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie :D Cudowna kurteczka , pasuje Ci ten kolor :)!
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia w zimowej scenerii. Kolor kurtki mnie zachwycił. :)
    www.nkfn.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, I’m just really happy that I fint your blog. Your style is perfect. Don’t stop posting ,
    because I’m coming back.
    Regards
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Wlatuje do nas <3

    Pozdrawiamy,
    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images