Sammydress wishlish

19:40:00

Witam was w nowym roku! W dzisiejszym poście przygotowałam wam wishlish z sammydress. Pierwszym produktem jest różowy długi płaszcz. Na długie płaszcze czaiłam się już jakiś czas i akurat teraz spodobał mi się ten ponieważ jest pudrowo - różowy a w sklepach zazwyczaj są szare i czarne. Chciałam zaszaleć z kolorem. Kolejna rzeczą jest czerwona sukienka z modnymi w tym sezonie rękawami, które uwielbiam i odkrytymi ramionami, które też urzekły mnie w tym sezonie a kolor jest wisienką na torcie, ponieważ uwielbiam czerwień. Kolejna sukienka jest dosyć niestandardowa i to w niej spodobało mi się najbardziej, uwielbiam takie "udziwnione" i oryginalne ciuchy, do tego dobrałam fioletowe futerko, które spodobało mi się z powodu koloru i uważam, ze fajnie wyglądałoby z większością czarny sukienek. Ostatnie wybrałam przeźroczyste buty, który idealnie pasowałyby zarówno do czarnej jak i czerwonej sukienki i należą do takich niestadardowych więc idealnie wpasowały się w mój gust. :)
Zapraszam do obejrzenia produktów mamy okres karnawałowy więc ofertę sklepu warto sobie przejrzeć, może akurat coś wpadnie wam w oko :)




Pink Coat - Klik
Red dress - Klik 
Fur jacket - Klik
Black dress - Klik

You Might Also Like

0 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images