Leather Sequins Jacket

17:28:00

Hej! Dawno mnie nie było, ponieważ miała trochę pracy. Dzisiejsza stylizacja jest kolejna ze streetwearowych. Kabaretki ubierałam już w gimnazjum i cieszę się, że powróciły do łask i coraz częściej są dobierane do różnych strojów. Idealnie komponują się do spodni z dziurami oraz różnych sukienek i spódnic. Kurtka, którą mam na sobie jest idealna na przełom zimy i wiosny. Jest lekko ocieplana i właściwie nadaje się na zimę, gdy temperatura jest troszkę powyżej zera. Najbardziej w niej zainteresowały mnie rękawy. Są przepiękne! Wykonane wzory z dwu kolorowych cekinów są dobrze przyszyte i mnie osobiście zachwyciły. Wydaje mi się , że równie dobrze ta Bombera będzie wyglądać, przy eleganckiej stylizacji. Dla mnie ważne jest jeszcze to, że nie należy do tych krótkich, bo nienawidzę , gdy podczas chodzenia w jakiejś krótkiej kurtce muszę ciągle ją naciągać w dół i zakrywać plecy , co często zdarza się przy własnie krótkich bomberkach. Po za tym ostatnio jestem zwolenniczką długich luźnych koszulek, bluz i kurtek więc idealnie wpasowała się w moje wymagania. Okulary, które wybrałam idealnie komponują się z całym outfitem i już należał do moich ulubionych. Są bardzo dobrze wykonane, nie spadają z nosa i co najważniejsze nie wyglądam w nich źle, bo przez moją w sumie dosyć okrągłą twarz w większości okularów wyglądam źle. 

Dawno nie spotkałam się z dla mnie sytuacjami, których nie mogłam zrozumieć aż do ostatniego piątku. Nie potrafię zrozumieć ludzi, którzy oceniają po wyglądzie. Skoro ktoś ich zdaniem należy do tych "brzydkich" ludzi, to już nie będzie z ta osobą rozmawiać. Dlaczego? Przecież to , że ktoś nam wydaje się mało atrakcyjny nie znaczy, że jest gorsza osobą. W wielu kwestiach nie mamy wpływu na wygląd. Rodzimy się tacy i warto zaakceptować cechy w wyglądzie, których zmienić się nie da. W głowie mi się nie mieści, że część naszego społeczeństwa jest tak płytka. To , że ktoś nie jest modelką lub modelem nie oznacza, że jest głupi, mało inteligentny i nie odnajdziemy z nim tematów do rozmów. Bardzo często jest tak, że tacy ludzie są naprawdę wartościowymi osobami 9 lojalnymi przyjaciółmi. Nigdy nie patrzyłam w takich kategoriach i nie oceniałam ludzi po wyglądzie tylko po tym co maja do powiedzenia i jak zachowują się wobec mnie , bo przecież, to jest najważniejsze. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)




















Jacket - Zaful
Blouse - New Yorker
Jeans - Stradivarius 
Shoes - Allegro
Sunglasses - Zaful


Aktualizacja postu, postanowiłam dodać jeszcze jedną stylizacje w tej kurtce, mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu :)























Jacket - Zaful 
Hoodie - Bershka
Jeans - Tally wejli
Shoes - Deezee

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Wow, I’m just really happy that I find your blog. Your style is perfect. Don’t stop posting ,
    because I’m coming back:)
    Regards.
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja! A zdjęcia świetnej jakości :*
    Pozdrawiam:)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mnie zawsze śmieszyło usilne krytykowanie części ciała, której dana osoba nie może zmienić, np. nosa. no ma takiego, a nie innego, tak geny zadecydowały, a inna osoba musi drążyć ten temat, zamiast poznać charakter danego człowieka i ocenić go na tej podstawie
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest świetna, na pewno się sprawdzi w wielu stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images