Something different

18:37:00

Hej! Dzisiaj dodam troszkę inny post niż zazwyczaj. Od wielu lat bawimy się z moim przyjacielem fotografią. Zaczęło się od gimnazjum, pierwszy kompakt pierwsze zdjęcia obrabiane w corelu. Z czasem każde z nas wkręcało się w to coraz bardziej. Ja bawiłam się w "modelkę" a on był fotografem. Czasami wychodziło nam coś naprawdę fajnego a czasami zdjęcia nie nadawały się do pokazania ich w internecie. Ja w pewnym momencie poszłam na studia i odpuściłam sobie tą zabawę, bo na każdym kroku słyszałam, że się nie nadaje i po dziś dzień naprawdę bardzo rzadko słyszę od kogoś, że coś mi się uda albo , że do tego się nadaje. Kompletnie się tym nie przejmuje, ludzie są jacy są, bardzo rzadko motywują, częściej demotywują i cieszą się z potknięć. Wróciłam do zabawy, bo po prostu sprawia mi to przyjemność i nie obchodzi mnie zdanie innych. Czasami również robię być po drugiej stronie obiektywu ale większość takich zdjęć nie jest nigdzie dodawana pozostają w folderach, które przeglądam tylko ja.

Z miesiąca na miesiąc mój przyjaciel robił coraz lepsze zdjęcia i uważam, że w tym momencie jest bardzo dobrym fotografem. Mam nadzieję, że zawsze będzie dążył do określonych przez siebie celów nie zważając na reakcje ludzi. Dziś chciałabym pokazać wam efekty naszej ostatniej zabawy, które użyte będą do pracy dyplomowej. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu :)



















Zapraszam do lajkowania! :*

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Love the first pic the most! :)
    So creative.

    Lots of love,
    Carmen.
    www.carmenmattijssen.nl

    OdpowiedzUsuń
  2. Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always.
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, nie słychaj innych idealnie się do tego nadajesz. Jeżeli Cię to uszczęśliwia nigdy z tego nie rezygnuj :) Obserwuję ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images