Red Velvet Dress

17:20:00

Hej! Bawicie się w bycie mikołajem w tym roku, czy obchodzicie tylko wigilie i wtedy rozdajecie prezenty?
Generalnie jest zwolenniczką prezentów pod choinką a nie tych mikołajkowy. Mikołajki obchodziłam jak byłam mniejsza w domu i w szkole. W domu dostawałam wielki wór słodyczy, pomarańczy, mandarynek i mały drobiazg od "mikołaja" ;)  W szkole te mikołajki przeważnie były nie trafione i źle zorganizowane, jedyni dostawali prezenty w postaci przedmiotów i zabawek a inni tylko słodycze. Większość z tych prezentów nie była na tyle trwała alby je zachować po dziś dzień. Zdecydowanie wole te prezenty od serca i te , które pozostaną ze mną lub w mej pamięci razem z osobą, która mi je podarowała. Zwłaszcza w takie klimatycznie dni jak np wigilia, gdzie przynajmniej mi w oku łza się kręci ze wzruszenia co 30 minut.

Weekend spędziłam znowu w moim rodzinnym mieście w którym w tym momencie jest tak pięknie, że aż żal wyjeżdżać. Śnieg udekorował przepięknie krajobraz i w powietrzu panuje świąteczna atmosfera. To spowodowało, że postanowiłam zrobić zdjęcia w świątecznej atmosferze.

Sukienka, którą wybrałam do tej stylizacji jest z aksamitu, który w tym sezonie króluje pod różną postacią, jest idealna na tą porę roku , ponieważ jest ciepła i pasuje do rajstop zarówno krytych czarnych jak i np do kabaretek oraz do różnych butów, płaskich i na obcasie. Złapana w talii paskiem ładnie podkreśla figurę. Jedyny jej minus jest taki, że się elektryzuje jak zresztą wszystkie ubrania z tego typu materiałów.  Jej kolor i krój idealnie wpasowuje się w klimat idących świąt i z pewnością w któryś dzień ją założę. A i co dla mnie jest bardzo ważne, nie gryzie w miejscach szycia, wiem , że większości osobom, to nie przeszkadza ale mnie irytuje do tego stopnia, że nie jestem w stanie wysiedzieć w danej rzeczy 15 nastu minut. :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :*
















Red Velvet Dress - Zaful
Belt - Gamiss
Shoes - Allegro






You Might Also Like

8 komentarze

  1. zdjęcia są cudowne;) przepięknie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Magiczne zdjęcia!
    ja nigdy nie lubiłam prezentów mikołajkowych w szkole :o ale nigdy nie dało się tego pominąć :/
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna Mikołajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka:) pięknie Ci w niej:*
    Klik 24,99$

    OdpowiedzUsuń
  5. magiczne spojrzenie ;) nieziemska jest ta sukienka ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images