Leather Biker Jacket

22:06:00



Witam was w kolejnym mocno grungowym poście. Nie da się ukryć, że taki styl jest bliski mojemu sercu. Od właściwie gimnazjum czuję się w nim najlepiej a z wiekiem delikatnie go modyfikuje aby był bardziej dojrzały. 

Należę do tej grupy osób, które uważają, że powinno się mieć chociaż jedną fajną skórzaną lub z eco skóry kurtkę. Ponieważ można ją nosić właściwie do wszystkiego i dodaje charakteru prostym stylizacjom np jeansowym spodniom ze zwykłym t-shirtem. Zakładając ją do zwyczajnych bawełnianych sukienek długich lub krótkich nadamy stylizacji pazura. Ja jestem uzależniona od tego typu kurtek. Uwielbiam je kupować i kolekcjonuje je od wczesnych lat. Każda z mojej kolekcji posiada w sobie coś co przyciąga uwagę , jest to kolor lub dodatki na niej. W tym przypadku moja uwagę zwrócił kolor i ćwieki wykonane z tego samego materiału. Od dłuższego czasu próbowałam upolować kurtkę w takim stylu niestety zazwyczaj trafiałam na typowe proste ramoneski, które od siebie niewiele się różniły. Nie jest ocieplana więc nadaje się na jesień i wiosnę, ewentualnie teraz jako dodatek do stylizacji w momencie gdy ściągniemy zimową kurtkę (choć tak nie zdarza mi się robić) lub do futrzanych,ciepłych kamizelek , których przynajmniej na razie nie jestem zwolenniczką. Wykonana jest z dobrej jakości skóry ekologicznej, nie należy do tych bardzo miękkich ale też nie jest bardzo sztywna i nie wygodna. Nie farbuje i wydaje mi się, że posłuży mi długo, bo jest dobrze wykonana. Po bokach i przy rękawach ma dodatkowe zamki. Mam nadzieję, że stylizacja wam się podoba na stronie znajdziecie więcej kolorów tego modelu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć! 

Pozdrawiam! 























Leather Jacket - Gamiss
Dress - H&M
Shoes - Allegro 
Tights - Gatta 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. fantastyczna stylizacja:)świetna kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor kurtki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, klimatyczne zdjęcia! Świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym się tak nie ubrała, ale Ty świetnie w tym wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the casual chic outfit. Love how it matches the background! <3 :)
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images