Gray coat ZAFUL

18:02:00

Hej! Mam nadzieję, że święta spędziliście w rodzinnej atmosferze, bez niepotrzebnych kłótni i sporów a wszystkie prezenty, które dostaliście były trafione.

Ja spędziłam święta bez większych szaleństwa, pierwszy raz od paru lat siedziałam w domu delektując się panującym ciepłem  i rodzinną atmosfera. Święta spędziłam tak jak sobie zaplanowałam w spokoju. Musiałam dać sobie odetchnąć.

W dzisiejszym poście przedstawiam wam dwie stylizacje. Pierwszą świąteczną z czerwoną spódnicą i błyszczącymi kabaretkami. Drugą steetową z bordowymi spodniami od Mango mam zamiar założyć dzisiaj na wyjście do baru. Obie stylizacje łączy elegancki szary płaszcz, który pasuje zarówno do stylizacji eleganckiej na wieczorne wyjścia jak i na codzienne wyjścia. Wykonany jest z dobrego jakościowo materiału od wewnętrznej strony jest ocieplany i faktycznie jest ciepły. Jedyny minus jaki posiada jest taki, że nie ma żadnych guzików, jest tylko wiązany w tali. Wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu.
Bordowe spodnie, które mam na sobie w drugiej stylizacji złapałam na przecenie w Mango i są mega wygodne!  Mam nadzieje, że wychwycę więcej taki perełek na nadchodzących wyprzedażach :D

Zapraszam do obejrzenia zdjęć! :))


















Paznokcie zrobione przeze mnie :)) fanpage: wildness nails

Coat - Zaful
Skirt - allegro
T-shirt - Atmosphere 
Shoes - Deezee
Tights - Gatta 













Coat - Zaful
Shirt - New yorker
Pants - Mango
Shoes - Allegro

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Awesome pictures love to be there :)
    Regards
    walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, a płaszcz jest cudowny i na pewno cieplutki *.*
    też bym chciała troszkę śniegu :c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Jak fajnie widzieć śnieg chociaż na zdjęciu, bo w moim woj. niestety go brak:(. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always...
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje, płaszcz wygląda na przytulny i cieplutki. I zazdroszczę, gdyż u mnie nie ma ani odrobiny śniegu :(


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images