Black is such a happy color darling!

20:52:00

Witam was w kolejnym poście! Ostatnio mam troszkę więcej wolnego czasu więc mogę zasypać was delikatnie postami. Przed świętami i po świętach z pewnością , to ulegnie zmianie ale postaram się mimo wszystko nie zaniedbywać bloga. 

Ostatnio w moich wpisach rzadko wchodziłam na tematy związane z relacjami międzyludzkimi i samymi ludźmi. Teraz mając więcej czasu na chwile zatrzymania i namysłu przy świeczkach i herbacie, dochodzę do wniosku, że tak mało czasu poświęcamy bliskim osobom albo nawet znajomym. Teraz jestem w takim wieku, że każdy rzucił się na głęboką wodę w pogoni za marzeniami, pieniędzmi lub sławą. Szara codzienność wygląda tak, że wstajemy do pracy, wracamy z pracy szybko coś wrzucamy do żołądka i lecimy spać żeby się wyspać. Niektórzy nawet weekendów nie mają dla siebie. Jesteśmy tak zaabsorbowani sobą, że nie mamy czasu, siły lub chęci na jeden telefon, sms czy wiadomość. Niekoniecznie musimy wdawać się w długie dyskusje ale warto czasami napisać miła wiadomość albo zadzwonić na te 5 minut a na pewno starać się odpisywać na wiadomości w momencie przeczytania, bo później zwyczajnie zapominamy. Dbajmy o relacje z osobami, które są dla nas ważne, bo w aktualnie nigdy nie wiemy, czy rozmawiamy z nią ostatni raz , czy może ta rozmowa się powtórzy. Nie wierzmy w to, że skoro ktoś napisał raz a Ty nie odpisałeś z pewnością napisze po raz kolejny, bo przecież zawsze byliśmy blisko. Nie moi drodzy, o kontakty z ludźmi trzeba dbać, jeżeli  nie będziemy dbać, to zostaniemy niemile zaskoczeni, gdy mijając tą osobę na ulicy zostaniemy zignorowani. Ja gdy wygospodaruje czas na to, aby porozmawiać lub spotkać się, to "wyciskam" to spotkanie/telefon jak cytrynę, bo nigdy nie wiadomo, czy jest to ostatnie spotkanie, czy nie. Lepiej dawać od siebie 100% niż żałować, że spieprzyliśmy koncertowo fajną relacje. Oczywiście pod jednym warunkiem, jeżeli widzimy, że ta osoba również daje nam 100% od siebie. Też ostatnio zrobiłam sobie analizę swoich własnych relacji i odcięłam się od osób, które kompletnie nie szanowały mnie, mojego czasu i moich starań wobec ich osoby, bo właśnie żyły w przekonaniu , że ja zawsze będę, zawsze odbiorę , odpiszę a w kryzysowych sytuacjach przytulę i pogłaszczę po główce. Niestety bardzo grubo się pomyliły, bo jak wspomniałam wyżej o relacje trzeba dbać. Gdy się nie dba, jest się egoistą i patrzy tylko na czubek swojego nosa i interesuje się tylko swoimi sprawami, problemami itd, to niestety kończy się to w taki sposób a nie inny. Również uważam, że jak się chce wygospodarować dla kogoś czas, to się go wygospodaruje. Nie można w nieskończoność odkładać tego na później, bo praca, kasa, sen, obiad czy cokolwiek innego, ponieważ uwierzcie mi stracicie osobę bezpowrotnie a w najgorszym wypadku już nigdy nie będziecie mogli z nią zamienić słowa. Tak wiem, to brzmi mocno pesymistycznie ale w dobie tylu chorób czasami nawet nie wiemy co w nas tak naprawdę siedzi, dlatego szanujmy ludzi, których mamy obok siebie i mówmy im takie słowa na które zasłużyli, okazujmy uczucia w stosunku do chłopaka, dziewczyny mamy, taty , siostry, brata czy przyjaciela/ przyjaciółki , bo te osoby są tego warte.  Nie odkładajmy nic na później, bo tego później może już nie być.  A teraz przejdę do opisania dzisiejszej stylizacji. :) 
W dzisiejszym poście dominuje moja ukochana czerń! W niej zdecydowanie czuje się najlepiej a w tym sezonie urzekły mnie również niebanalne wiązania i aksamit. Bluzka, którą mam na sobie jest wykonana własnie z niego. Dlaczego ją wybrałam? Urzekły mnie w niej rękawy, których nie widziałam w żadnych polskich sklepach a jak wielokrotnie podkreślam, bardzo lubię rzeczy oryginalne i nietuzinkowe. Idealnie pasuje do spodni z wysokim stanem, bo jest krótka i różnego rodzaju spódnic. Uważam, że doda iskry każdej stylizacji zarówno streetowej jak i eleganckiej. Spodnie, które mam na sobie kupiłam w H&M na przecenie letniej za dokładnie 40 zł i lubię je najbardziej ze wszystkich spodni z wysokim stanem jakie mam, ponieważ są strasznie wygodne i oczywiście nie należą do prostych zwykłych spodni. Należą do jednych z moich najlepszych zakupów.  Zapraszam do obejrzenia zdjęć i dziękuję za wszystkie komentarze! :*






















Jacket - Stradivarius 
T- shirt - Zaful
Belt - Gamiss
Pants - H&M
Shoes - House 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. I discovere this outfit on Lookbook and I liked immediately your new outfit. I think this is a really cool ootd. Nice choice my dear! kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie :)
    http://verqsq.blogspot.com/2016/12/monthly-inspiration-december.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Really nice :) Amazing total look
    I love so much this your looking :)
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images