Zaful Sweater

22:06:00

Hej! Nie wiem, czy tylko ja ostatnio przechodzę przez jakieś słabsze dni, czy na wszystkich ta atmosfera tak działa. Oczywiście pogoda znów nie dopisała, bo na przemiennie padał deszcz ze śniegiem więc zdjęcia zrobione są w domu. 

W dzisiejszym outficie połączyłam dwa moje ulubione kolory. Od dłuższej chwili rozglądałam się za ciepłym, nietuzinkowym w ładnym kolorze swetrem. W końcu taki złapałam. Co mnie w nim urzekło? Po pierwsze kolor, który jest jednym z moich ulubionych kolorów od długich lat i wielu osobom własnie z tym kolorem kojarzy się moja osoba. Po drugie , modny choker połączony ze swetrem, który nie jest za duży, bardzo dobrze leży, nie tak jak w niektórych takich kombinacjach tzw choker nadaję się do odcięcia lub wyrzucenia. Po trzecie zameczki na rękawach,które  po mimo tego, że dotykają skóry, nie gryzą i nie są wyczuwalne. Po czwarte dla mnie bardzo ważne, nie gryzie! Nienawidzę , swetrów, bluz, bluzek, spodni itd  w których odczuwam dyskomfort i ciągle się drapie, dlatego też bardzo długo wzbraniałam się przed kupnem swetra, bo po prostu czułam się w nim źle. Wolałam ubrać się na tzw, cebulkę niż założyć jeden ciepły ale gryzący sweter więc ten jest dla mnie strzałem w dziesiątkę i serdecznie go polecam. A i najważniejsze, jest też bardzo ciepły. :)
Spodnie, które mam na sobie należą do moich ulubieńców. Mają już 3 lata i nadal często je zakładam, bo woskowane spodnie w takim kolorze w okresie jesiennym zagościły u nas na dobre i nie znalazłam dla nich jeszcze odpowiedniego zastępstwa. Przywiązuje się do rzeczy, ludzi i miejsc dlatego ciężko u mnie wymienia się również tą ulubioną część garderoby.  Pozdrawiam was serdecznie i mam nadzieję, że ten tydzień będzie dla was udany! :*















Sweater - Zaful
Trousers - Stradivarius
Shoes - McArtur

You Might Also Like

8 komentarze

  1. świetny look ! też mam ten sweterek ale na mnie wygląda fatalnie :( ty wyglądasz w nim super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)) Uwielbiam go i nie zamieniłabym na żaden inny :))

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :) Masz bardzo ładne oczy. Sweterek śliczny, wygląda na bardzo ciepły. Razem z chokerem tworzą super całość. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images