Zaful bodysuit

16:27:00

Hej! Witam was w kolejnym poście. Powiem szczerze, że pierwszy raz odkąd założyłam tego bloga zdarzyło mi się dzielić robienie zdjęć na tzw: "raty" aż 3 razy podchodziłam do tych zdjęć. Ciągle coś nie pasowało a zazwyczaj po prostu było zdecydowanie za ciemno, jakby tego było mało, rozchorowałam się i miałam natłok innych ważnych spraw do załatwienia. Mam nadzieję, że więcej takie sytuacje nie będą miały miejsca.

W dzisiejszych zdjęciach króluje body, których powiem szczerze szukałam bardzo długo, najpierw w okresie letnim chciałam kupić kombinezon w tym stylu. ale w końcu zrezygnowałam, bo zaczynało się robić chłodno. Więc gdy tylko zobaczyłam body w identycznym stylu postanowiłam bez zastanowienia je kupić. Co w nich mnie urzekło? Tak naprawdę, to wszystko. Moim zdaniem jest eleganckie i pasuje na nadchodzące okazje którymi są: Andrzejki, Święta, Sylwester oraz inne imprezy okolicznościowe. Można je zastawiać ze spodniami z wysokim stanem jak i spódnicami. Cekiny są dobrze przyszyte, żaden nie odpadł, (co często mi się zdarzało przy pierwszym założeniu), wykonane są z wielką dbałością o detale, z tyłu zapinane na długi zamek więc nie ma problemów z założeniem.
Nie potrafię w tym momencie znaleźć żadnego minusa i uważam, że większość z nas powinna coś takiego mieć w swojej szafie, bo jest to jedna z kolejnych w miarę uniwersalnych rzeczy i zdecydowanie są warte swojej ceny. Choker, który wybrałam na szyje idealnie zgrywa się z całą stylizacją i również jestem w nim zakochana, nie miał wygórowanej ceny i co najważniejsze nie wygląda tandetnie i w takiej cenie w Polsce nie mogłam znaleźć takiego cuda , które jest tak dobrze wykonanego. Pewnie nie raz jeszcze zagości w moich stylizacjach. Zapraszam was serdecznie do obejrzenia zdjęć i na instagram firmy Zaful od której są: choker i body ZAFUL INSTAGRAM .
Pozdrawiam was serdecznie i dziękuje za wszystkie komentarze! :)


























Wersja z czarną spódnicą i szpilkami










Bodysuit - Zaful
Choker - Zaful
Skirt - New Yorker
Shoes - Deezee



You Might Also Like

9 komentarze

  1. Piękne body!:) Idealne na imprezę, bo do pracy hcyba troszkę za odważne:) Piękny masz makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ponętna sesja, wyglądasz w niej mega kobieco ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Nie tylko te, ale wszystkie na blogu. Nie potrafię się na Ciebie napatrzeć. Dobra robota ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna z ciebie modelka, twoje zdjęcia mają charakter! :) Wyróżniasz się, na prawdę. :D Polecam ci jeszcze wyjść na sesję z domu - znaleźć ciekawsze lokacje do nich.

    Piękne body. :)
    Pozdrawiam,
    K.

    SZTUKA | CIEKAWE WYDARZENIA | MODA | DIY
    katey-kateyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Body są piękne. <3
    Lecz moje serce skradły te buty, są po prostu boskie.

    Ogólnie, bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach :)
    Pozdrawiam :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja z czarną spódnicą i szpilkami jest cudnowna ♥

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images