Whislist

21:39:00

Hej! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam mój kolejny mood board na którym widnieją rzeczy trafiające w mój gust. Pierwszą rzeczą jest kożuch. Od tamtego roku pokochałam kożuchy, kiedyś kompletnie mi się nie podobały i nie wyobrażałam sobie, że kiedykolwiek je włożę na siebie. Jednak z czasem jak , to mówią: "kobieta zmienną jest" i nie wyobrażam sobie w zimie chodzić w czymś innym (ewentualnie ciepłej parce). Kiedyś aż tak nie marzłam wiec może dlatego nie przywiązywałam do tego wagi, teraz nie wyobrażam sobie chodzić w kurtce która nie jest wystarczająco ciepła. Ciesze się, że w końcu wróciła moda na dłuższe kurtki zakrywające nerki. ;) Co najbardziej odpowiada mi w tej, która jest na mood boardzie? Zdecydowanie kolor i zapięcia na rękawach. Kolejną rzeczą jest zwiewna, lekka bluzka z głębokim dekoltem, która pasuje za równo do jeansów jak i spódnic, można ją nosić do strojów elegancki oraz sportowych a lubię mieć w szafie uniwersalne rzeczy, bo nigdy nie wiadomo na jakie spotkanie trzeba będzie pójść. W tej, która jest na zdjęciu urzekł mnie kolor, który ostatnio jest jednym z moich ulubionych kolorów i podobają mi się w niej wykończenia. Numer trzy jest, to plisowana spódnica, które ostatnio stały się bardzo modne. Pamiętam jak 3 lata temu w sklepie z odzieżą używaną wpadła mi w ręce taka spódnica, chciałam ją kupić ale w końcu zrezygnowałam i powiem szczerze, że do dzisiaj pluje sobie w brodę, dlaczego jej nie wzięłam, bo teraz ciągle tego typu spódnice wręcz mnie prześladują w każdym sklepie a ceny są zdecydowanie za wysokie z czasem , może "wyhacze" jakiś ciekawy model najlepiej jakby był z lekko połyskującego materiału jak na zdjęciu niżej. Przyszedł czas na botki w tym sezonie króluja botki i kozaki z oryginalnymi obcasami. Lubię posiadać rzeczy, które są w jakimś stopniu nietuzinkowe i oryginalne więc tego typu buty są jednymi z najbardziej prze zemnie pożądanych własnie przez ten ciekawy obcas. Lubię takie udziwnienia:) Torebką zapewne nikogo nie zaskoczę, jest, to torebka w 100% mój styl lekko grungowy, z ćwiekami i łańcuchem. Nie lubię czystych, zwykłych i nie rzucających się w oczy torebek , dlatego mam ich mało ale każda z nich jest wyjątkowa. Nie potrzebuje mieć kilkunastu, obecnie mam tylko 4 torebki i zazwyczaj chodzę w jednej aż się rozleci. Mam nadzieję, że któraś z rzeczy przypadła i wam do gustu.
Odnośnie mojego zdrowia, jest już troszkę lepiej, choć dalej czuję ucisk pod prawym żebrem, mam nadzieję, że w końcu przejdzie. 
Trzymajcie się ciepło! :)

1. Burgundy jacket - Shein
2. Blouse - Shein
3. Velvet skirt - Shein
4. Heels - Shein
5. Earrings - Shein
6.Bag - Shein


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Kurtka i bluzka jak dla mnie najlepsze. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka z kożuszkiem jak dla mnie ekstra! Koszula też całkiem całkiem :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wishlista ! linki poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy powybierałaś, kliknęłam ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images