"..Bad habit.."

21:01:00


Hej! Piękną wiosnę mamy tej jesieni :) Dzięki temu, że delikatnie się ociepliło a mój stan zdrowia z dnia na dzień wydaje się być coraz lepszy, to mogłam wyjść na zewnątrz i zrobić parę zdjęć. Nie będę się dłużej rozpisywać, przypominam wam tylko o zbliżających się wyprzedażach: Black Friday i Cyber Monday. Mam nadzieje, że złapiecie coś wyjątkowego lub przez was pożądanego w tym czasie. Ja osobiście nie wybieram się na tą wyprzedaż (czekam na po świąteczne), ewentualnie skorzystam z ofert w sklepach internetowych.
Pozdrawiam was ciepło i życzę udanych zakupów!

















Skirt&Jacket - Stradivarius
T-shirt - Reserved
Shoes - Deezee

Zapraszam po raz kolejny do skorzystania z wyprzedaży w Shein, z pewnością znajdziecie tam coś dla siebie :)




You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo mi się pododba. mam identyczną koszulkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, koszulki z zespołami to must have na ten sezon !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie (jak zwykle ♥)

    pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku kochana! Dziwie się , że masz tak małą ilość czytelników, bo Twój blog jest po prostu cudowny! Dodałam do obserwatorów i czekam na kolejne posty! Zdjęcia sztos <3

    Czy mogłabyś oddać na mnie głos w konkursie DDOB? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, super zdjęcia *-*.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przejrzałam parę twoich postów i uważam, że prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ! Great photos ! I love totally the style here, pretty and chic rock, The timeless style of the vest, red skirt and however the over the knee boots ! I love the pretty t-shirt too ! You are so lovely and have a lot of great tastes ! ♥
    http://lolitafashionckub.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie drapieżne połączenia ;) Wyglądasz mega sexy

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your skirt and your beautiful RS Tshirt!!! I'm Eni, blogger from Italy. I hope you get to look at my blog and tell me what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images