"..I am the bonfire..."

20:24:00

Hej! W dzisiejszym poście nie będę się rozpisywać. Jestem kobietą ale bardzo rzadko chodzę w obcasach a w takich wysokich praktycznie wcale. Dlaczego? Ponieważ posiadając 177 wzrostu, czuję się w nich zbyt wysoka. Przerastam większość facetów i kobiet na ulicy dlatego tak wysokie szpilki zakładam od święta np do zdjęć. Wole wygodniejsze obuwie i nie potrzebuje szpilek aby być wyższa. Zawsze chciałam być malutką i drobniutką kobietką, która może chodzić bez żadnego skrępowania w szpilkach a każdy facet jest od niej wyższy. Niestety od dziecka byłam jedną z najwyższych osób w klasie co wielokrotnie mi przeszkadzało zwłaszcza, że moje dwie najlepsze przyjaciółki sięgały mi do ramion. Wyobraźcie sobie jak , to komicznie wyglądało, gdy przechodziłyśmy przez szkolny korytarz. No właśnie. Długo nie akceptowałam samej siebie. Chciałam mieć większe oczy , bardziej widoczne kości policzkowe i większy biust. Dziś nie mogę powiedzieć, że akceptuje swój wygląd w 100% , bardziej zaakceptowałam to jak wyglądam i na siłę nie zamierzam nic z tym robić. Każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób. Jesteśmy jedyni w swoim rodzaju, nie upodabniajmy się na siłę do idola, ładnej koleżanki, czy kogokolwiek innego. Zaakceptujmy samych siebie i czujmy się dobrze w swoim ciele, to jest jedyny klucz do atrakcyjności i do widocznej pewności siebie. :)

Bardzo się ciesze, że ostatnie zdjęcia tak bardzo wam się podobały, bardzo jest mi miło, że reagujecie i komentujecie moje posty, niestety nie wiem dlaczego nie mogę odpowiadać na wasze komentarze. Dziękuję za wiele miłych słów skierowanych ku mojej "twórczości" :) Zapraszam na mojego instagrama : madame_marcelline (jest on również widoczny na blogu). Życzę wam miłego tygodnia i dobrej nocy! <3











































Top - Bershka
Leggins - Pull & Bear
Heels - Renee

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ja akurat nie mam problemu ze szpilkami przy 177cm. :) mega zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się bluzeczką, uwielbiam takie tiulowe wstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że piękne są te zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam Twój ból, sama mam 180 cm wzrostu i choć z początku zawsze czuję się nieswojo chodząc w szpilkach, zawsze wygrywa to uczucie kobiecości :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images