Yellow Sleeveless

14:33:00

Hej! Przez ostatnie dni chodzę jakaś rozkojarzona i nie wiem czego właściwie chce. Z tego niezdecydowania zrobiłam dwie stylizacje w bezrękawniku, który generalnie idealnie będzie się spisywał, gdy słońce przestanie nas tak rozpieszczać swoim ciepłem .  Temperatura już zaczyna mnie trochę irytować stąd pewnie moje rozkojarzenie i lekka irytacja, które towarzyszą mi przez parę ostatnich dni.  Wracając do stylizacji, jest to pierwsza rzecz o żółtym odcieniu , (momentami wpadający w bardzo modny teraz kolor musztardowy), długo zastanawiałam się nad takim kolorem aż wreszcie stwierdziłam, że spróbuje i podbił moje serce. W kolejnym poście może zaprezentuje ten bezrękawnik w bardziej sportowym wydaniu, bo w takim również spisuje się idealnie. Bez zbędnego wypisywania zapraszam, to obejrzenia zdjęć stylizacji , które przygotowałam!
 Życzę wam ciepłego i udanego weekendu! :*






















Sleeveless - Shein
Top & pants - stradivarius
High heels - Centro



























Sleeveless - Shein https://goo.gl/XyqTuz
Top - New yorker
Jeans & High heels - Bershka





You Might Also Like

9 komentarze

  1. jestem chora na punkcie kamizelek,a twoja to bym nosiła w dzień i w nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się w szczególności spodnie :) Idealne tło do zdjęć :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna jest ta kamizelka ! Ostatnio sama dodałam post w podobnym kroju - w wersji sukienkowej :-) Czerwone buty również mi się spodobały :) Chetnie bede sledzila Twojego bloga, co powiesz na wspólną obserwacje ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta kamizelko-marynarka-płaszczyk (?) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. zarowno pierwsza jak i druga propozycja sa swietne! polaczenie takiej musztardowej zolci z bordo jest strzalem w 10! szczegolnie teraz kiedy zacznie sie na dworze robic juz jesiennie :) druga propozycja rownie ciekawa jeansy to material ponadczasowy!! :):):) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochalam sie, cudnie ♥

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz takiego ślicznego bloga! :) Na pewno będziemy zaglądać częściej
    Obserwujemy Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sądziłam że kolor żółty będzie tak dobrze wyglądał w połączeniu z bordem. Pierwsza wersja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images