"...Wake Me Up When September Ends..."

10:40:00

 Hej! Za oknem pogoda nas nie rozpieszcza i nieuchronnie zbliżamy się do chłodnych dni. Tego okresu strasznie nie lubię. Jednym z powodów jest to, że jestem okropnym zmarzluchem i niestety nie ważne jak się ubiorę zawsze jest mi cholernie zimno a kolejnym powodem jest to, że po dni są coraz krótsze i ten okres jest lekko depresyjny.
 Stylizacja, którą przygotowałam jest już jesienna. W tym sezonie znowu powrócą moje ulubione skórzane spodnie oraz śliskie legginsy. Stylizacja po raz kolejny jest z cięższa, bo jak wielokrotnie podkreślałam, uwielbiam taki styl. Gdy zobaczyłam tą bluzkę na stronie Romwe, musiałam ją mieć. Pocięte rękawy skradły moje serce. Jestem kobietą i lubię zmiany, ostatnio zastanawiałam się nad zmianą koloru włosów. Od lat chciałam zafarbować włosy na czarno dlatego kupiłam perukę aby sprawdzić, czy w ogóle ten kolor mi pasuje. Nie chciałam od razu farbować, bo wiadomo jak ciężko później z czarnego zejść do blondu. Mam pytanie do was czerń czy blond? :) Teraz zapraszam was do obejrzenia zdjęć ! Trzymajcie się ciepło! :*

































T-shirt - ROMWE
Leggings - Primark
Shoes - House


You Might Also Like

8 komentarze

  1. super wyglądasz! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja, a ta ściana na pierwszych zdjęciach niesamowita!
    Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia *.* Ta ściana na pierwszych idealnie przypasowała się do twojego outfitu :D Moim zdaniem pasowałby do ciebie czarny kolorek ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaniemówiłam! Rewelacyjna stylizacja;D

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images