Hello autumn!

21:02:00

Hej! Witam was bardzo serdecznie w nowym poście i dziękuję za liczne komentarze na blogu, nie spodziewałam się, że stylizacja tak wam przypadnie do gustu! <3 Dzisiejszy post dotyczy mojej listy MUST HAVE tej jesieni. Jest to pierwszy tego typu post. Dlaczego więc postanowiłam go w ogole zrobić? Odpowiedź brzmi: wielokrotnie do tego się zabierałam i nie robiło, to na mnie większego wrażenia wolałam robić zdjęcia lecz ostatnio pogoda nie dopisuje i dodatkowo mam mało czasu, bo mój paznokciowy interes kwitnie z czego jestem bardzo zadowolona. Kolejny powód jest taki, że czasami fajnie na takim mood boardzie poeksperymentować z zastawianiem kolorów i stylów, bo wielokrotnie wpadamy do sklepu i kupujemy rzeczy kompletnie nam nie pasujące do tego co mamy w szafie. Ok, przechodzę zgrabnie do opisu mojego mood board'u. Za oknem przynajmniej u mnie od tygodnia jest szaro, buro i chłodno, co sprawia, że myślimy nad schowaniem letnich rzeczy na dno naszej szafy. Uwielbiam kolor bordowy, nie opuszcza mnie od poprzedniego sezonu jesień zima. Ponieważ jestem zakochana po uszy od gimnazjum w skórzanych kurtkach , to własnie numer 1 podbił moje serce. Moim skromnym zdaniem, skórzane kurtki są ponad czasowe i warto w nie inwestować, są dopełnieniem każdej praktycznie stylizacji sportowej i eleganckiej. Ponieważ zbliżają się coraz chłodniejsze dni warto zainwestować w sweterek z bardzo modnymi w tym sezonie wiązaniami po bokach. Kolejną rzeczą, której właściwie szukam od dłuższego czasu jest skórzana spódnica (uwielbiam je) ale w sieciówkach niestety nie znalazłam żadnej, która podbiłaby moje serce a warto mieć je w szafie z dwóch powodów fajnie wyglądają w zestawieniu z koszulą lub swetrem i kolejny powód może trochę zabawny ale jest mi w nich po prostu ciepło. :D Pod numerem 4 jest również bardo modny w tym roku choker i powiem szczerze, że od dłuższego czasu szukam takiego, który wpadł by mi w oko ale niestety w sieciówkach jak i w innych sklepach bez nazwy nie mogę znaleźć fajnego chokera w racjonalnej cenie. Od roku również próbuje odnaleźć fajne buty za kolano w które wejdzie moja noga, niestety nie jestem filigranową, malutką dziewczyną i w sklepach typu deezee niestety moja łydka, nie mieści się w cholewce a marzą mi się właśnie takie jak znajdują się na mood boardzie, bo są uniwersalne i pasują właściwie do wszystkiego, kombinezonów, spódnic, sukienek nawet na spodniach wyglądają fajnie w tym roku mam nadzieję, że w jakiś model się zmieszczę. Dopełnieniem całej tej rock'n'rollowej stylizacji jest torebka, która z pewnością w niedalekiej przyszłości wpadnie w moje łapki ponieważ uwielbiam taki styl lekko grunge i rock, często by gościła w moich stylizacjach. Dlaczego akurat takie zestaw wybrałam? Ponieważ jest taki mój, taki styl najbardziej lubię, jest mocny, z pazurem ale również kobiecy w takich czuję się zdecydowanie najlepiej. Mam nadzieje, że nie zanudziłam was i mój pierwszy mood board przypadł wam do gustu. A za niedługo kolejny post! Trzymajcie się ciepło! :)) 
1 -  Shein
2 - Shein
3 - Shein
4 - Shein 
5 - Shein 
6 - Shein

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Fajne rzeczy wybrałaś, poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne kolory na jesien :) uwielbiam burgund jesienia!

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images