I love powder pink!

13:25:00


Hej! Miną długi weekend, podczas którego można było poświęcić czas najbliższym lub po prostu się zrelaksować samemu ze sobą z dala od ludzi. Ja wybrałam tą pierwszą opcje, akurat tak się złożyło, że miałam okazję zobaczyć się z osobami bardzo mi bliskimi i powiem szczerze takie spotkania przynajmniej mi dają niesamowicie dużo energii, pozytywnego myślenia i chęci do pracy. Tak dobrze się bawiłam, że aż chciałabym cofnąć czas i przeżyć , to jeszcze raz! :) 
Niestety z tymi osobami widuje się raz na jakiś czas, z tego powodu, że żyjemy w zupełnie innych miastach i mamy mnóstwo zajęć, czasami nie da się znaleźć odpowiedniego terminu do spotkania. 
Powiem szczerze, że teraz nie potrafię znaleźć wartościowej znajomości, ludzie pędzą za swoją karierą, prowadzą wyścig szczurów, nie mają czasu na bliskie znajomości, bo ciągle dbają o własny tyłek i widza tylko czubek swojego nosa.Dlatego, pielęgnuje stare, dobre i przede wszystkim wartościowe znajomości z osobami, na które wiem, że w każdej chwili mojego życia mogę na nich liczyć. Takie chwilowe odcięcie się od tego pędu w większości przypadków daje nam nowe spojrzenie na pewne sprawy.  

Zdjęcia które znajdują się w poście wyszły spontanicznie, podczas małej wycieczki. Osoby, które śledzą mojego bloga pewnie zauważyły, że uwielbiam czarny kolor w nim czułam się najlepiej. Ostatnio nastąpiła pewna zmiana i zaczął mi się strasznie podobać pudrowy róż! Wielka zmiana, bo praktycznie od zawsze zarzekałam się, że nigdy ale to prze nigdy nie założę, koloru różowego lub któregoś z jego odcieni. Więc jaki z tego wniosek? Nigdy, nie mów nigdy! :)

A wy jak spędziliście długi weekend? 
Pozdrawiam! :*

























 fanpage 
 Clik!


You Might Also Like

6 komentarze

  1. uwielbiam połączenie szarości i różu

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają zdjęcia! przepięknie wyglądasz ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pudrowy róż uwielbiam <3

    https://love-chic-goodhabits.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images