Wedding look

22:55:00

Hej! Ostatnie 2 tyg spędziłam w rodzinnym mieście. Po ostatnich nie przyjemnych przeżyciach ,chciałam odciąć się od świata i poukładać sobie wszystko w głowie. Udało mi się, wylogowałam się ze wszystkich social medii i odpoczęłam psychicznie. Miałam czas dla siebie, bez zbędnego marudzenia i proszenia o powrót do mojego obecnego miejsca zamieszkania.. Nie miałam siły na ciągłe tłumaczenia i rozmowy na ten temat i teraz również nie zamierzam go poruszać. Zamknęłam ten rozdział i nie zamierzam do niego wracać.

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam zdjęcia na których jest stylizacja weselna w której byłam na weselu 2 tygodnie temu. Sukienkę z love saints musiałam trochę przerobić ponieważ rozporki z dwóch stron były za bardzo rozcięte.






























Photography: Piootr

Dress - Love Saints
Shoes - Bershka
Bag- Mohito
Jewellery - eCarla

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękne zdjęcia! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladasz! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images