Move on dream big

14:59:00

Hej! Witam was kolejnym poście do którego zabierałam się się dłuższą chwilę. Pogoda ostatnio sprzyja rozwijaniu się wszelkich chorób a , że ja należę do osób, które łapią generalnie wszystko jak leci, to własnie leżę w łóżku od paru dni i wyjazd majówkowy siłą rzeczy musiałam wykreślić ze swoich planów.  Jak mam zobaczyć w tym jakiekolwiek plusy , to takie, że życie mi daje jeszcze trochę czasu na odpoczynek a później trzeba zagryźć zęby i stanąć przed okrutną rzeczywistością i podjąć próbę walki o swoją przyszłość.
Dawno słuchając jakiegoś kawałka nie miał gęsiej skórki a ten zauroczył mnie od razu, może dlatego, że brzmienie jest troszkę podobne do Arctic Monkeys.
 

















Jacket - Primark
T-shirt - H&M
Legginsy - Bershka
Sneakers - Converse

You Might Also Like

4 komentarze

  1. GEANIALNE MIEJSCE DO ZDJĘC! WSZYTSKO PIĘKNIE ZE SOBĄ WSPÓŁGRA

    OdpowiedzUsuń
  2. oprocz twojej stylizacji ktora bardzo mi się podoba, urzekły mnie widoczki! aż zamarzyłam o wycieczce w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sesja Ci wyszła ❤️

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images