Pastempomat

18:19:00

Życie zdecydowanie uczy pokory i wytrwałości w dążeniu do określonych celów. W końcu , gdy myślałam, że moje życie nabiera tempa, zaczyna być bardziej stabilne przynajmniej przez okres 9 miesięcy i że w końcu będę miała możliwość finansową spełnienia swoich malutkich marzeń. Los i moje "wybitne szczęście", wylało na mnie kubeł zimnej wody pokazując jak obecnie wszystko jest niepewne. Staż okazał się totalną klapą kolejny raz, tym razem z powody developera, który wyrzuca moją szefową z lokalu a ona poddała się i stwierdziła, że nie będzie zaczynać od nowa. No cóż , nikogo nie można do niczego zmusić, czasami nawet nie da się kogoś zmotywować do podjęcia pewnych decyzji. Jak już pewnie się domyślacie, mój staż mi przepadł. Znowu będę zaczynać od nowa i szukać nowych rozwiązań. Pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć lub znaleźć łatwiejszą i prostszą drogę. Przez natłok paskudnych emocji i wydarzeń postanowiłam na parę dni dezaktywować fb oraz wylogowałam się ze wszystkich social medii, które zabierają mnóstwo czasu, który możemy spożytkować na relaks i powiem szczerze, że taki mały detox od czasu do czasu jest potrzebny. Odczułam wielką ulgę , brak jakichkolwiek wiadomości od znajomych, którzy ciągle wymagają abym była ich psychologiem lub propozycje nie do odrzucenia dotyczące wyjścia z domu. Miałam w końcu czas tylko dla siebie. Tak, to było egoistyczne ale czasami każdy z nas potrzebuje być takim egoistom i egoistycznie się odprężyć pobyć samemu ze sobą, przemyśleć parę spraw. Polecam czasami wybrać taką opcje relaksu :)
Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia kolejnych zdjęć :)





Zdjęcia zrobione Iphonem 6S






Na pierwszych zdjęciach bluzka z bershka a na drugiej z zary,
Spódnica: Stradivarius
Buty: Deezee

Jeżeli jesteś zainteresowana paznokciami zalajkuj fanpage:
https://www.facebook.com/wildnessnails/

You Might Also Like

1 komentarze

  1. piękny makijaż oka :) co do pazurków, to zrobiłam właśnie moje pierwsze hybrydy :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images