Colourful

21:36:00

Hej! Życie w końcu nabrało rozpędu, dostałam się na staż w dziedzinie , która jest związana z moim wykształceniem i zaczynam od poniedziałku! Mam nadzieję, że w końcu miną mi chwilowe stany smutku i poirytowania związanego z nic nie robieniem, które nie było spowodowane w 100% przeze mnie. Niestety w obecnych czasach, zarabianie nie jest wcale takie proste jak mi przynajmniej wydawało się będąc jeszcze na studiach. Może w większych miastach jest łatwiej ale nie zawsze pracuje się w miejscach, które mają cokolwiek wspólnego z naszym wykształceniem.Będąc ostatnio w domu postanowiłam zaplanować z moim ulubionym fotografem i bardzo dobrym przyjacielem, sesje trochę inną niż dotychczas. Mówiąc szczerze nie spodziewałam się tak dobrych zdjęć, mnie urzekła i mam nadzieję , że was też:)
Zapraszam do oglądania! :*



 

























Shoes - Deezee
Skirt - No name
Shirt- Zara

Photograph: https://www.facebook.com/piootrphotography/?fref=ts 
MUA: Me




You Might Also Like

6 komentarze

  1. piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne, śliczna spódniczka :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Naprawdę świetna robota. Miejsce, stylizacja, klimat, obróbka <3 Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam Cię na Modnej Polce i musiałam tu zajrzeć by zobaczyć więcej zdjęć tej cudownej sesji! A co do pracy, sama jestem w podobnej sytuacji. Ciężko znaleźć zajęcie, które by cię satysfakcjonowało a zwłaszcza w bardzo małych miejscowościach, gdzie tej pracy jest jak na lelarstwo :( pozdrawiam i życzę powodzenia oraz w wolnej chwili zapraszam do mnie! :) http://marta-zacny.blogspot.com/2016/02/is-spring-coming.html

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images