"..Be careful what you wish for..."

21:07:00

Hej kochani! Ostatnio przez święta nie miałam kiedy publikować postów i troszeczkę moja ukochana siostrzyczka pokrzyżowała mi plany, dotyczące postu świątecznego. No cóż, może kiedy indziej się uda. Święta Bożego Narodzenia , to magiczny czas, wypadają w grudniu , który jest końcem roku i ja przynajmniej co rok mam jakieś tam swoje refleksje, dotyczącego swoich błędów i tego , co chciałabym zmienić. W roku 2015 dorosłam, zmieniłam podejście do pewnych rzeczy i ludzi, doszłam do wielu wniosków jednym z nich jest taki, który wielokrotnie się w moich postach przewijał: nie będę dawać szans ludziom, którzy na nie nie zasłużyli i wchodzić w tyłek osobie, która ma nas gdzieś, bo każdy z nas jest na tyle wartościowa, aby zabiegano o nas. Kolejnym postanowieniem jest ( tak to pewnie zabrzmi śmiesznie), ale selekcja znajomych na fb, bo po co nam osoby, których właściwie nie znam, dla ilości? Tym bardziej nie ma to żadnego sensu. Następnym postanowieniem jest dążenie do spełnienia swoich marzeń, które przez tyle czasu już,  były schowane w pudle, które obrosło pajęczynami i dużą warstwą kurzu. Czas otworzyć , to pudło i zacząć pomagać marzeniom. Reszta punktów na liści jest dosyć osobista, wiec nie będę ich wymieniać.
Nie złożyłam wam życzeń więc składam je teraz: 

Życzę wam wszystkim w nowym roku: spełnienia marzeń i dążenie do ich realizacji, bo marzenia przecież same się nie spełniają, ciągłego uśmiechu na ustach, osób , które zawsze będą was wspierać w tym co robicie, braku zazdrości i zawiści w waszym otoczeniu, dużo miłości i odpowiedniej osoby przy swoim boku, aby postanowienia noworoczne były zrealizowane i nie rzucone na wiatr. Najważniejsze, nie poddawajcie się nigdy i nie słuchajcie innych róbcie to, co uważacie, ze jest słuszne, nie poddawajcie się presji towarzystwa miejcie swoje zdanie!:* 
A teraz zapraszam do obejrzenia pierwszych w tym roku zdjęć! Buziaki, trzymajcie się ciepło! :) :*












Zdjęcia i obróbka: Aga Kumuda <3 
Agę Kumudę utalentowaną Panią fotograf oraz genialnego grafika znajdziecie tu:



















Zdjęcia oczywiście Aga Kumuda :)) retusz ja.
Dress: Bershka

You Might Also Like

2 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images