TUTORIAL: Shattered Glass effect

22:30:00


Hej dziewczyny! Dzisiejszy post będzie dotyczył, obecnie bardzo popularnego i pożądanego efektu na paznokciach jakich jest: SHATTERED GLASS EFFECT (efekt pokruszonego szkła). Skąd pomysł na post? A stąd, że zajmuję się od pewnego czasu zdobieniem paznokci z marką semilac, którą gorąco polecam.
 Tworzenie małych arcydzieł na paznokciach stało się moją pasją, niestety na razie mało opłacalną, zobaczymy jak będzie dalej. Zapraszam do tutorialu:

Rzeczy potrzebne:
Do tego typu manicur hybrydowego, potrzebne będą:
- Base
- Kolor ( ja wybrałam blue ink 880, marki Semilac)
- Folia celofanowa, którą kupiłam na allegro. ( Link podam niżej)
- Penseta
- Nożyczki
- Top





































A więc zaczynamy ;)

Krok 1.
Na samym początku robimy wszystko tak jak przy zwykłym manicure hybrydowym, czyli:
- wycinamy skórki
- matowimy płytkę paznokcia przy pomocy bloku polerskiego, następnie odtłuszczamy ją przy pomocy odtłuszczacza
- nakładamy base, która utwardzamy w lampie 
- nakładamy wybrany kolor i również utwardzamy w lampie
Krok 2.
Gdy mamy na paznokciu kolor, nakładamy przy pomocy pensety wycięte z foli celofanowej dowolne kształty, w malutkim odstępie.

















Pamiętajcie, że przy nakładaniu foli musi ona idealnie przylegać do paznokcia i najlepiej nie nakładać jej odrazu przy skórkach, tylko w milimetrowym odstępie, ponieważ może nie wytrwać 2 lub 3 tygodni.
Gdy nałożymy folię na wszystkie paznokcie, przed nałożeniem TOP'u warto delikatnie poprzyciskać palcem nasze arcydzieło, aby folia dobrze przylegała do paznokcia.

Krok 3.
Na sam koniec nakładamy DWA razy TOP.
Nakładamy pierwszą warstwę - utwardzamy, następnie kolejną i znowu utwardzamy. Sprawdzamy również, czy żadna z foli nie wystaję , ponieważ pod wpływem normalnych, typowych zadań w domu może ulec zniszczeniu, np pod wpływem wody. Gdyby jakimś cudem , jedna z foli odstawała, najlepiej nałożyć jeszcze jedną cieńką warstwę Topu i odtłuścić.

Oto mój efekt na moich paznokciach :)


























Oraz efekt na wzornikach:

















Folia, której używałam zmienia swój kolor w taki sposób. Na jasnych jest intensywnie fioletowa a na ciemnych ma kolor złamany zielony lub czerwony. :)

Kolorów foli celofanowej jest spory wachlarz, każdy ze sprzedających pokazuje jak mniej więcej wygląda ona na kolorach jasnych a jak wygląda na kolorach ciemnych. Ja dokonałam zakupu TU :)
Zapraszam również na mój fanpage związany z paznokciami : 
WILDNESS NAILS! KLIK :)

Buziaki! :* Mam nadzieję, że pomogłam :)

You Might Also Like

2 komentarze

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images