Sweater Weather

21:35:00

Hej! Kolejna dawka zdjęć,  chwilę temu obiecałam, że będę dodawać posty częściej i próbuję dotrzymać słowa. Pierwsze zdjęcie jest zwiastunem kolejnej sesji i mam nadzieje, że na dniach zrobie tych zdjęc zdecydowanie więcej, dzisiaj nie dałam rady z powodu kiepskiego światła a wstałam dosyć późno. Od pewnego czasu nie mogę się przestawić żeby w dni wolne wstawać np o 9, ostatnio ciągle moja porą wstawania jest 12... Niby nie tracę wiele, bo jest szaro i zimno ale mimo wszystko muszę zebrać się sama w sobie i zacząć wstawać zdecydowanie wcześniej. 
Nie wiem, czy tylko ja tak mam, że zawodzę się na ludziach i daję im mnóstwo szans? Tak, wiem. Jestem naiwna, może i tak,  ale powtarzam sobie, że może ludzie się zmieniają po upływie jakiegoś czasu, może żałują swoich czynów i wypowiedzianych słów, zazwyczaj wtedy wybaczam. Co się dzieje dalej? Daję z siebie bardzo dużo aby relacje naprawić w zamian za to dostaje wiele obiecanek i zero starań. A co później? Chyba każdy przeżył dokładnie, to samo w kwestiach relacji związkowych jak i przyjaźni, które na początku w naszych głowach są "forever". Niestety tylko w naszych głowach. Później okazuje się, że te obiecanki były palcem po wodzie pisane i nigdy nie miały dojść do skutku a każda ze stron obrzuca się błotem zebranym przez tyle lat relacji. No cóż, moja wiara w ludzi podupada z każdym tego typu incydentem ale i tak dalej daje te pieprzone szanse, po to żeby dostać drugą "kulą", którą od nas dostał, podczas dawania szansy i zranił bardziej niż zwykle.  
Mogę tylko wierzyć w to, że im więcej przeszkód, paskudnych sytuacji, szkód, zranień bolących bardziej lub mniej, to z każdą taką chwilą staję się wartościowszym człowiekiem. :)

Do posta dołączam kawałek, który przypomina mi wiele miłych chwil i jest jednym z tych kawałków, które nigdy nie tracą ważności, nigdy się nie znudzi.Cała płyta chłopaków jest naprawdę bardzo dobra i polecam ją na chłodne wieczory przy zapalonych świecach i ciepłej herbacie. Wraz z dodaniem tego kawałka, żegnam się i życzę dużo zdrowia podczas grudniowych chłodów! :*














Sweater, skirt - H&M
Shoes - Mc artur


You Might Also Like

2 komentarze

  1. piękna jesteś! i śliczny outfit!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny look !! bardzo ładny !!

    OdpowiedzUsuń

Katalog blogów

Katalog-blogow.pl

Like me on Facebook

Flickr Images